Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:44:43 GMT

تکمیل پروژه ساخت بیمارستان خوسف سرعت گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۳۰۹۷

تکمیل پروژه ساخت بیمارستان خوسف سرعت گرفته است

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، سید محمد موسوی میرزایی در نشستی با حضور سرپرست فرمانداری خوسف به بررسی روند ساخت بیمارستان و ارائه خدمات بهداشتی درمانی در این شهرستان پرداخت.

وی با اشاره به موقعیت، وسعت و پراکندگی جمعیت در خوسف افزود: برخورداری از بیمارستان، حداقل نیازی است که مردم این شهرستان باید به آن دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: برای اتمام ساخت بیمارستان خوسف همه پای کار هستند و این موضوع می‌تواند الگوی مناسبی باشد که هر گونه تلاش مستمر و پیگیری مجدانه در اجرای پروژه‌ها، نتیجه بهتری خواهد داشت.

وی به آخرین وضعیت پروژه‌های بیمارستانی و درمانی در حال احداث دانشگاه در استان خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: خود را متعهد می‌دانیم تا محرومیت‌زدایی و تقویت دسترسی مردم به خدمات سلامت‌محور به عنوان مهمترین اولویت دانشگاه همواره مورد توجه باشد.

موسوی میرزایی از بهره‌برداری بیمارستان بشرویه تا دهه فجر امسال و بیمارستان خوسف تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: راه‌اندازی بیمارستان‌های محلی در شهرهای کوچکتر از دیگر برنامه‌های دانشگاه است.

سرپرست فرمانداری خوسف هم در این نشست اظهار داشت: این شهرستان از محروم‌ترین نقاط استان بوده و نیازمند توجه ویژه است.

محمدعلی ایمانی با اشاره به موقعیت این شهرستان گفت: خیلی از خدماتی که در خوسف ارائه می‌شود فقط مخصوص شهروندان خوسفی نیست و ساخت بیمارستان خوسف به عنوان یک موقعیت بین‌راهی درمانی می‌تواند رسیدگی بهتر و سریعتر به مصدومان جاده‌ای و کاهش تلفات جانی را به دنبال داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بیمارستان خوسف یک مطالبه عمومی است افزود: خوشبختانه با حمایت استاندار خراسان جنوبی و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، طی ماه‌های اخیر روند عملیات ساختمانی بیمارستان خوسف فعال‌تر شده و پیشرفت فیزیکی چشمگیری داشته است.

سرپرست فرمانداری خوسف با اشاره به بازدیدهای مکرر از پروژه در حال ساخت بیمارستان و رایزنی با مسوولان استانی و مدیران شهرستانی برای تسریع اقدامات مورد نیاز، از پاسخگویی، تعامل و همکاری همه‌جانبه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تشکر کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوسف نیز به بیان مهمترین مشکلات و چالش‌های حوزه سلامت این شهرستان پرداخت و سرپرست دانشگاه با تاکید بر پیگیری حل مشکلات از جانب شبکه خوسف برای رفع مشکلات قابل حل، قول مساعد داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همچنین با حضور در محل پروژه در حال ساخت بیمارستان خوسف و بازدید از بخش‌های مختلف آن، روند پیشرفت فیزیکی این بیمارستان ۳۲ تختخوابی را از نزدیک بررسی کرد.

موسوی میرزایی در حاشیه بازدید از بیمارستان خوسف با بیان اینکه اجرای این پروژه از سال ۹۲ شروع شد گفت: خدا را شاکریم که طی ۸ ماه گذشته، پیشرفت فیزیکی این پروژه به حدود ۸۰ درصد رسیده است و امیدواریم تا قبل از پایان سال تکمیل و تجهیز شود و به فاز بهره‌برداری برسد.

وی همچنین به مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی خوسف رفت و از همکاران این مرکز قدردانی کرد.

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی را زیر پوشش دارد و خوسف در ۳۶ کیلومتری مرکز استان است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی خوسف طرح های عمرانی خراسان جنوبی پروندهٔ خبری ارتقای نظام سلامت در خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی خوسف طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی خوسف طرح های عمرانی خراسان جنوبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ساخت بیمارستان خوسف خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟

به گزازرش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)