Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:10:34 GMT

برپایی میز خدمت مدیریت‌شهری در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۳۵۳۳

برپایی میز خدمت مدیریت‌شهری در شهرکرد

در راستای تداوم ارتباط چهره به چهره مسئولان با شهروندان و تسریع در روند حل مشکلات آن‌ها میز خدمت و پاسخگویی هر چه بهتر به شهروندان با حضور اعضای شورای اسلامی، سرپرست، معاونین، مدیران و رؤسای سازمان‌های شهرداری شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهردار برپا شد.

رئیس و اعضای شورای اسلامی، سرپرست، معاونان، مدیران و رؤسای سازمان‌های شهرداری شهرکرد در میز خدمت مدیریت‌شهری شهرکرد با شهروندان نمازگزار در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) دیدار کردند و پس از شنیدن مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان، پیگیر رفع مشکلات و مطالبات مردمی در حوزه شهری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

نمایندگان ویژه وزرا پاسخگوی مطالبات مردمی می شوند

مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: بیشترین مطالبه شهروندان پیگیری مشکلات محله‌ای، فضای سبز، ترافیک شهری، بافت قدیمی چالشتر، چگونگی ساخت و ساز‌های شهری، بررسی نیاز‌های محلات و مشارکت مردمی از جمله موضوعاتی بود که شهروندان در میان گذاشتند.

وی افزود: میز خدمت فرصتی است ارزشمند برای پاسخگویی به مطالبات به‌حق مردم که با توجه به مشکلات و درخواست‌های مردمی تعدد برپایی آن به پویایی شهر و رضایت‌مندی شهروندان از مجموعه مدیریت شهری کمک خواهد کرد.

حیدری اضافه کرد: رویکرد مدیریت شهری خدمت‌رسانی عادلانه و توسعه محور به شهروندان است و اجرای عملیات عمرانی از جمله نهضت آسفالت، هدایت آب‌های سطحی، اصلاح هندسی، پیاده‌روسازی و... به‌صورت مستمر و متوازن در سطح شهر شهرکرد در حال اجرا است.

میز خدمت مدیریت شهری شهرکرد از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۳:۰۰ برپا بود و شهروندان به صورت مستقیم و بدون نیاز به داشتن وقت قبلی مشکلات خودشان را مطرح کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اسلامی حل مشکلات مردم برپایی میز خدمت مدیریت شهری مدیریت شهری میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران در همایش گرامی‌داشت شوراهای شهر و روستا که صبح پنج‌شنبه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: عقب‌ماندگی شوراهای شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است.

وی در ادامه افزود: تصویب قانون درآمدهای پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران بیان کرد: موضوع مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین مسائل شوراها است که در برنامه هفتم هم دیده شود باز هم در مجلس با یک پشتیبانی خوب پیگیری و انجام شود.

چمران با اشاره به اینکه شوراها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، بیان کرد: شوراها پارلمانی محلی هستند که در روند حل امورات محلی مردم اثرگذار است.

کد خبر 6094921

دیگر خبرها

  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد