Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خالقیان، فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: تعداد ۲۴۰ نفر از اهالی روستای کلامو شهرستان شاهرود متشکل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم با ظرفیت پنج دستگاه اتوبوس‌ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از اهداف مهم اعزام کاروان راهیان نور را تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: حمایت از حرکت‌های فرهنگی و خودجوش اقشار مختلف مردم در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از رسالت‌های اصلی قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان است و در این راستا باید این رویداد مهم فرهنگی هر سال باشکوه‌تر و پرشورتر از سال قبل به فعالیت خود ادامه دهد.

خالقیان تصریح کرد: سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور حرکتی ارزشمند است که انقلاب و نظام اسلامی را مقابل دشمنان بیمه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان‌های کرمانشاه و کردستان و همچنین حضور در یادمان‌های عملیات مرصاد و دزلی از جمله برنامه‌های شاخص این کاروان مردمی است.

انتهای پیام/2568/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: راهیان نور مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مناطق عملیاتی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان حجاج استان سمنان در مسجد شجره

دریافت 17 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تصاویر اختصاصی خبرگزاری مهر استان سمنان از حجاج عمره مفرده را از مسجد شجره مشاهده می‌کنید. به گفته مسئولان حج و زیارت حال تمام زائران استان خوب است و در سلامت کامل به سر می‌برند.

کد خبر 6095797

دیگر خبرها

  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند/ میانگین سنی ۵۶ سال
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم 
  • کاروان حجاج استان سمنان در مسجد شجره
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور