Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@12:46:57 GMT

مجتبی حسینی: مقابل مس به بدترین شکل تنبیه شدیم

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۳۷۳۱

حسینی می گوید اشتباه مهلک روی گل دوم تیم ما را از روند خودش انداخت.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اشتباهات فردی زیادی داشتیم، روند بازی باب میل حریف بود. عملکرد بچه ها جای دفاع ندارد.

به گزارش طرفداری، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از شکست سه بر صفر مقابل مس کرمان اظهار داشت:

روز خوب تیم ما نبود. اشتباهات فردی زیادی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند بازی باب میل حریف بود. عملکرد بچه ها جای دفاع ندارد اما اوایل لیگ هر تیمی اشتباه کند تنبیه می شود اما اعتمادمان به بچه ها را از دست نمی دهیم. ان شاالله در ادامه لیگ بتوانیم امتیازات خوبی را جمع کنیم.

سرمربی پیکان گفت:

می دانستیم حریف دنبال توپ گیری و ضد حمله است. اشتباه مهلک روی گل دوم تیم ما را از روند خودش انداخت. این باخت برای بازیکنان جوان ما درس است. نباید فکر کنند خبری شده است. مغرور شده بودند و فکر می کردند مقابل هر تیمی می توانند راحت حاضر شوند. اگر پارسال امتیازی گرفتیم یا برد هفته قبل روی جنگندگی بود. اگر بازیکنان در زمین جنگندگی و جسارت نداشته باشند مطمئنا تنبیه می شویم.

حسینی در مورد حساسیت و حواشی بازی گفت:

حساسیت برای ما حساسیت امتیازی بود. خیلی دوست داشتیم نتیجه تمرینات و زحماتمان را بگیریم. روز خوب بچه هایمان نبود. دنبال حاشیه هم نیستیم. در فوتبال ضعیف ظاهر شوید و اگر به حریف کادو بدهید به بدترین شکل تنبیه می شوید. من در جریان بازی بودم و متوجه حواشی نشدم.

اخبار داغ 

حمایت هواداران تیم پرسپولیس از علی کریمی با شعار علی فقط کریمی / فیلم اعتراض شدید ساپینتو؛ این تعداد تماشاگران جلوی رختکن چه می خواهند؟ رسمی؛ قرارداد پاکو آلکاسر با ویارئال فسخ شد و این بازیکن مجدداً به الشارجه امارات پیوست غیبت آنتونی در تمرینات آژاکس، یک روز پس از رد شدن پیشنهاد منچستریونایتد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار کرد: بعد بازی آخرمان مقابل فولاد سعی کردیم مثل همیشه تیم را آماده کنیم و سعی کردیم بچه‌ها را توجیه کنیم که تمام کردن یک کار خیلی مهم‌تر از شروع کردن آن است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بچه‌ها باید به این نتیجه رسیده باشند که لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. این وظیفه ما را سنگین می‌کند که بهترین عملکرد را داشته باشند. داشتن انگیزه در بازی‌های آینده برای ما در اولویت است و غیر از مسائل فنی، داشتن انگیزه و تمرکز کامل برای ما مهم‌ترین قسمت قضیه است و لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم و هر بازی باید برای ما حکم فینال را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)