Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قربان بردیف شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتور و ذوب آهن افزود: من دیروز هم گفته بودم که بازی سختی خواهیم داشت ما هنوز اشتباهات بزرگی در خط دفاع داریم و در بازی اول هم این شرایط حاکم بود.

سرمربی تیم تراکتور با اشاره به اینکه بازیکنان جدیدی در پست دفاع و حمله به تیم اضافه خواهند شد، عنوان داشت: خیلی سخت گل خورده را جبران می‌کنیم با توجه به بازی خوب تیم در نیمه دوم، امیدوارانه به آینده نگاه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بردیف یادآور شد: امیدوارم در آینده به هماهنگی رسیده و بهتر بازی کنیم و فکر می‌کنم به خرید دو بازیکن نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: ما در تمرین روی موضوعات مختلف کار کرده بودیم، ولی بازهم همان اشتباهات را در خط دفاعی مرتکب شدیم.

وی با بیان اینکه نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم، اذعان کرد:  بازیکنان خارجی و سایر بازیکنانی که به تازگی اضافه شده‌اند، برای رسیدن به هماهنگی به زمان بیشتری نیاز دارند.

بردیف در مورد گوستاوو توضیح داد: وی بازیکن خوبی است و برای نشان دادن توانایی‌هایش به زمان نیاز دارد، همچنین آلوز هم نیمه اول کند بود، ولی نیمه دوم بهتر شد.

سرمربی سرخ پوشان تبریز تاکید کرد: من از بازی مهدی کیانی هم رضایت دارم، همچنین به دلیل نداشتن مهاجم مرکزی دوم، برای دقایقی از رضا اسدی در پست مهاجم استفاده کردم. 

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد در ارتباط با بازیکنان  کمی عدم هماهنگی به نظر می سرد؟ گفت: با بازیکنان هماهنگ هستم و آنان حرکات من در کنار زمین را درک می‌کنند و تیم مشکلی از این حیث ندارد. 

بردیف با ناراحتی عنوان داشت: ناراحتی من از این موضوع است که می‌دانستیم می‌خواهند چه شکلی به گل برسند و در تمرینات روی این موضوع کار کرده بودیم، ولی باز هم همان اتفاق رخ داد و گل خوردیم، باید بیشتر تمرین کنیم.

با تساوی یک بر یک امروز تیم تراکتور مقابل ذوب آهن تراکتور یک امتیازی شده و در رده سیزدهم جای گرفت و تیم ذوب آهن با ۲ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفت.

برچسب‌ها تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است

بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد،‌ سرخپوشان تبریزی همیشه در فصل نقل‌وانتقالات بازنده هستند. - اخبار ورزشی -

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تراکتور و اینکه سرخپوشان تبریزی دوباره در راه رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر ناکام ماندند، گفت: تراکتور در این فصل هم نتایج سینوسی داشته و در هفته‌ها هم خوب نتیجه نگرفته است. با تمام مانورهایی که در مورد جذب بازیکن داده می‌شود دوباره باید حرف‌های گذشته‌ام را تکرار کنم و بگویم که تراکتور همیشه در فصل نقل‌وانتقالات بازنده است. این باشگاه هر سال اسکلت اصلی خودش را از دست می‌دهد و همین موضوع بزرگ‌ترین ضربه را به تراکتور می‌زند.

مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!

 

وی در ادامه افزود: من چشم‌داشتی برای حضور در تراکتور ندارم و نمی‌خواهم در این فوتبال فعالیت کنم، ولی معتقدم باشگاه تراکتور نیاز به افراد دلسوز دارد، آنهایی که بتوانند به تراکتور کمک کنند. آقای زنوزی به‌عنوان مالک باشگاه در این سال‌ها خیلی هزینه کرده، ولی این هزینه‌ها هیچ دستاوردی را به همراه نداشته‌ است. وقتی در پایان فصل 15 بازیکن از تراکتور جدا می‌شوند نمی‌توان توقع داشت که در فصل آینده اتفاقات خوبی رخ دهد، چون هر تیمی برای موفقیت نیاز به ثبات دارد.

ایران‌پوریان در مورد بحث‌های چند روز اخیر مبنی بر حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور و اینکه باشگاه به‌صورت موقت حمید مطهری را با صلاحدید گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی انتخاب کرده است، خاطر نشان کرد: به هر حال گل‌محمدی یک مربی پرافتخار و باتجربه است که در سال‌های گذشته هم در تراکتور حضور داشته و می‌تواند گزینه مناسبی برای هدایت این تیم باشد. البته بحث من فراتر از این مسائل است و تراکتور باید برای موفقیت ثبات تیمی داشته باشد. متأسفانه افراد دلسوز در این باشگاه حضور ندارند و همین موضوع به تراکتور ضربه زده است. شما ببینید که در این سال‌ها خیلی از بازیکنان توسط چه افرادی به تراکتور آمده‌اند.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال تراکتور همچنین یادآور شد: باشگاه تراکتور باید یک کمیته نقل‌وانتقالاتی قوی داشته باشد، کمیته‌ای که در آن افراد فنی و متخصص حضور داشته باشند تا به‌صورت دقیق روی ورود و خروج بازیکنان نظارت کنند. تراکتور در این مقطع بیشتر از هر چیزی به افراد دلسوز نیاز دارد نه آدم‌هایی که دنبال منافع فردی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم