Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@17:26:35 GMT

تساوی بدون گل دیدار پرسپولیس و فولاد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۳۸۵۶

تساوی بدون گل دیدار پرسپولیس و فولاد

به گزارش ایسنا؛ در چارچوب هفته دوم لیگ برتر بیست و دوم، پرسپولیس و فولاد از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که بازی بدون گل تمام شد.

پرسپولیس صفر – فولاد صفر

گل‌ها: -

کارت زرد: علی نعمتی و مهدی ترابی از پرسپولیس و محمد آبشک، عارف آقاسی، حسین کعبی (مربی) از فولاد    

کارت قرمز: علیرضا کوشکی از فولاد در دقیقه ۷+۹۰

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، کمال کامیابی نیا (امید عالیشاه ۴۶)، میلاد سرلک، مهدی ترابی (شرزود تمیروف ۹۰)، سعید صادقی، سروش رفیعی و مهدی عبدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، مجید علیاری (علی قربانی ۹۰)، حمید بوحمدان،‌ ساسان انصاری، موسی کولیبالی، محمد آبشک (احمد عبدالله زاده ۹۰)، احسان پهلوان، وریا غفوری (آیاندا پاتوسی ۶۲)، عارف آقاسی و سعید آقایی.

موقعیت‌های مهم

با پاس خوب سروش رفیعی در دقیقه ۹، مهدی ترابی با کریستوفر کنت تک به تک شد اما ضربه زمین او به دیرک دروازه خورد و در بازگشت، مدافعان فولاد توپ را دور کردند.

علیرضا بیرانوند و مدافعان پرسپولیس در حین پاسکاری مقابل دروازه دچار اشتباه شدند که ساسان انصاری قصد استفاده از این اشتباه را داشت اما این خطر با اندکی خوش شانسی رفع شد.

در دقیقه ۳۵ شوت مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی با فاصله اندک از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت. یک دقیقه بعد وریا غفوری از مقابل دروازه پرسپولیس شوت زد که با برخورد به میلاد سرلک به کرنر رفت.

در دقیقه ۳۸ پرسپولیسی ها توپ را به روی دروازه ارسال کردند که چندین بار دروازه فولاد به صورت نصفه و نیمه تهدید شد اما باز نشد.

در دقیقه ۴۰، پاس در عمق شیری برای مجید علیاری منجر به خلق یک موقعیت مناسب شد که علیرضا بیرانوند با خروج به موقع از دروازه فضا را برای مهاجم حریف بست و توپ او را دور کرد.

نیمه دوم بیشتر به تقابل دو تیم در میانه میدان گذشت. در دقیقه ۶۹، موقعیت خوبی برای سعید صادقی خلق شد که با اشتباهی عجیب این بازیکن همراه بود جرا که او به گمان قرار گرفتن در آفساید، توپ را در آغوش گرفت!

در دقیقه ۷۵ یک موقعیت نصفه و نیمه برای کولیبالی خلق شد که ضربه سر این مدافع از بالای دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

 

تماشاخانه ببینید| محبوبیت طب سوزنی روی حیوانات در چین/ حیوانات واکنشی نشان نمی‌دهند بحران آب در شهرکرد؛ بلندترین زنگ خطری که به صدا درآمده/ چرا مدیران صدای تنش آبی را نمی‌شنوند (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات سری A ایتالیا ناپولی و رم در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف همدیگر رفتند. شاگردان دنیله ده‌روسی ابتدا با گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی جلو افتادند اما ناپلی‌ها خیلی زود به این گل پاسخ دادند و در دقایق پایانی هم موفق به زدن گل دوم شدند، این پایان کار نبود و رم با گل تامی آبراهام گل دوم را به ثمر رساند.

بازی را بازیکنان رم بهتر آغاز کردند. در دقیقه شش ضربه سر خطرناک پلگرینی با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۶ شوت کواراتسخلیا با فاصله نسبتا زیادی از کنار دروازه راهی اوت شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد دیبالا در نزدیکی محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه‌اش با برخورد به مدافع حریف منحرف شد.

در دقیقه ۳۶ آنگیسا روی پاس اوسیمن به توپ رسید اما ضربه‌اش با واکنش زیبای اسویلار دفع شد.

در ادامه نیمه اول دو تیم موفق به خلق حمله دیگری نشدند و بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در دقیقه ۵۶ ضربه پولیتانو از زاویه بسته با واکنش زیبای اسویلار مواجه شد.

سه دقیقه بعد به دلیل خطای ژسوس بر روی سردار آزمون، رم صاحب یک ضربه پنالتی شد و دیبالا توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند.

با این حال این گل خیلی زود توسط ناپولی پاسخ داده شد. شوت ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴ با برخورد به مدافع منحرف و وارد دروازه اسویلار شد.

در دقیقه ۷۳ کواراتسخلیا در مقابل دروازه صاحب توپ شد اما ضربه‌اش را اسویلار به خوبی مهار کرد.

در دقیقه ۸۱ با تکل سانچز روی کواراتسخلیا این بار ناپولی به یک پنالتی رسید و ویکتور اوسیمن توانست گل دوم میزبان را به ثمر برساند.

پس از این گل رم کاملاً جلو کشید تا از شکست خارج از خانه فرار کند. در دقیقه ۸۸ روی ارسال  کرنر، اندیکا با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه فرستاد و در آنجا آبراهام با یک ضربه سر دیگر بازی را مساوی کرد.

در ادامه اما اتفاق دیگری رخ نداد و بازی با همان نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. با این تساوی رم در رتبه پنجم ۵۹ امتیازی شد و ناپولی هم با ۹ امتیاز کمتر در جایگاه هشتم ایستاد.

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / رفیعی اوسمار را تا پنالتی‌ها برد
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / تیم بی‌دروازه‌بان، سر بزنگاه وا داد
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!