Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در ادامه سفر استانی خود به استان گلستان به دیدار خانواده شهید هنرمند و خلبان محمدجواد بای در شهرستان رامیان از توابع این استان رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ در حاشیه دیدار با خانواده شهید هنرمند و خلبان محمدجواد بای با تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان استانی بتوانیم نمادهای مختلفی در شهرها برای ادای دین به مفاخر و شهدای مناطق برپا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با عزمی ملی از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر حمایت می‌کنیم و به همین خاطر میزان تسهیلات از طریق صندوق اعتباری هنر را افزایش داده ایم و برای حمایت ویژه از پیشکسوتان از طریق صندوق اعتباری هنر از رئیس جمهور دستور ویژه گرفته ایم.

گفتنی است، شهید خلبان محمدجواد بای که از هنرمندان حوزه نمایش شهرستان رامیان بود، در حالی که با هواپیمای اف 7 در منطقه انارک شهرستان نایین استان اصفهان در حال آموزش تیراندازی بود، به علت نقص فنی هواپیما به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید بای متولد سال ۱۳۷۵ شهرستان رامیان در شرق استان گلستان بود که در سال ۱۳۹۴ وارد دانشکده افسری نیروی هوایی شد.

او جوان‌ترین خلبان تک کابین بود که در سانحه سقوط جنگنده در روز سوم خردادماه امسال به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهدا وزیر فرهنگ محمدمهدی اسماعیلی شهرستان رامیان شهرستان رامیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، عصر روز یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد خانپور، جوان پرتلاش مازندرانی به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری درآمد.

محمدجواد خانپور در حال حاضر، مدیرکل امور مجلس شورای عالی استان‌های کشور است.

وی، سوابق دیگری همچون مشاور برنامه و بودجه کمیته ملی المپیک، عضویت کمسیون اقتصادی ورزش، سرپرستی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره و مشاور امور مجلس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است مازندران، ورزشی‌ترین استان کشور است که حضور جوانان مستعد این استان در راس مدیریت ورزش می‌تواند در توسعه همه جانبه ورزش کشور، تأثیرگذار باشد.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228783 برچسب‌ها ایسکانیوز وزنه برداری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران

دیگر خبرها

  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است