Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، از ساعتی قبل ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که حاکی از  انتشار دودی غلیظ در ورودی حرم مطهر رضوی است و نشان می‌دهد که حادثه آتش سوزی در حوالی خیابان نواب صفوی مشهد مقدس رخ داده است.

اما طی پیگیری‌های خبرنگار تسنیم و بر اساس شنیده‌ها از آستان قدس رضوی این حادثه خارج از محدوده حرم مطهر رضوی بوده و هیچ اتفاقی در حریم بارگاه یا محوطه حرم امام رضا(ع) رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر طی پیگیری خبرنگار تسنیم از سازمان آتش‌نشانی مشهد مقدس نیز روابط عمومی این سازمان رسماً اعلام کرد که  گزارشی از این حادثه دریافت نکرده و هیچ ماموریتی مبنی بر  اطفاء حریق یا حادثه‌ای مشابه آن در محدوده حرم رضوی انجام نشده است.

به این ترتیب ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی که نشان دهنده انتشار دود غلیظی در ورودی حرم امام رضا(ع) از سمت بسمت نواب را نشان می‌دهد، اینکه این دود مربوط به عملیات‌های عمرانی اطراف حرم است یا حادثه‌ای پیش آمده مشخص نیست و ظاهراً تنها حادثه گزارش شده در اطراف حرم که در محدوده مکان مورد نظر است مربوط به یک حادثه تصادف بوده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر

عشق و ارادت به امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) حد و مرز نمی‌شناسد و عاشقان آن حضرت برای ادای احترام از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ در همین در راستا خادم الشهدای استان هرمزگان در چایخانه حرم مطهر رضوی میزبان زائران شدند و از آنها پذیرایی به عمل آوردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) در کاشان به مناسبت ایام زیارتی مخصوص + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد