Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر رضایی فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت : طرح پاک سازی نقاط آلوده، با بکارگیری اکثر توان اجرایی انتظامی با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان صحنه در ۲ مرحله اجرا و ۳۱ معتاد متجاهر دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در بازرسی از خرده فروشان مواد مخدر در مرداد ماه سال جاری خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۵ نفر خرده فروش مواد مخدر از سوی پلیس شهرستان صحنه شناسایی، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انهدام باند سارقان موبایل قاپ با ۲۵ فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از انهدام باند سارقان موبایل قاپ با ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

علیرضا دلیری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه و موبایل قاپی در شهرستان کرمانشاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: افسران تجسس کلانتری‌های سطح شهرستان کرمانشاه با تقویت گشت‌های انتظامی موفق شدند، رد سارقان موبایل قاپ را که با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی، سارقان را در حین سرقت و موبایل قاپی دستگیر کردند.

دلیری اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۲۵ فقره سرقت گوشی تلفن همراه و موبابل قاپی اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه عرض اندام به مجرمان را نخواهد داد از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای فرمانده انتظامی شهرستان سارقان موبایل قاپ شهرستان کرمانشاه فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد