Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس برابر فولاد که با تساوی بدون گل همراه بود، گفت: بازی سختی داشتیم. پیش بینی می‌کردیم و می‌دانستیم که فولاد تیم خوبی است و مربی و بازیکنان خوبی دارد. در این بازی‌ها باید قدر تک‌موقعیت را بدانیم و گل بزنیم. امروز موقعیت داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم و باید تمرکزمان را روی بازی بعد معطوف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری افزود: همه تیم‌ها با ترکیب قوی وارد لیگ شده‌اند و  ما هم تلاش می‌کنیم تا در بازی‌ بعد بهتر شویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تمیروف و اینکه آیا این بازیکن در لیست مازاد قرار گرفته است یا خیر، اضافه کرد: اگر بازیکن مازاد بود او را نمی‌آوردیم که جزو تیم باشد. اگر قرار باشد جدا شود، باشگاه تصمیم می‌گیرد تا بازیکن جایگزین پیدا شود.

باقری درباره جذب شیخ دیاباته هم گفت: هنوز معلوم نیست که دیاباته بتواند بیاید یا خیر.

وی درمورد اینکه تیم پرسپولیس تاکنون چهار امتیاز از دست داده، گفت: آینده را نمی‌توانم پیش بینی کرد اما تلاش می‌کنیم بهترین شرایط را داشته باشیم و نتیجه بگیریم. خوشحالم  که هواداران  امروز آمدند.

باقری درباره بحث افشای رقم‌ قراردادها هم تصریح کرد: در این باره بهتر است مدیر رسانه تیم صحبت کند. همه جای دنیا هزینه می‌کنند. کمی بالاتر یا پایین‌تر. تلاش باشگاه این است که بازیکن بگیرد. در مورد اعلام رقم قراردادها، باید کل فوتبال و مدیران فدراسیون هم اعلام کنند. این نباشد که تنها اعلام شود که بازیکن چقدر گرفته یا مدیر چقدر گرفته است اگر شفافیت است باید در تمام ارکان فوتبال باشد.

برچسب‌ها فولاد خوزستان پرسپولیس لیگ برتر فوتبال کریم باقری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان پرسپولیس لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان پرسپولیس لیگ برتر فوتبال کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم سپاهان این دو روز دیگر(چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف پرسپولیس می‌رود.

امید نورافکن هافبک سپاهان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت خود چند هفته‌ای است به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شده با انتشار تصویر عجیبی در فضای مجازی منتشر کرده است.

نورافکن که از هر فرصتی برای کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کند این بار تصویری از یک پلنگ که یک تمساح را شکار کرده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و بالای این تصویر از ایموجی پلنگ و اسم سپاهان استفاده کرده است.

بعید به نظر می‌رسد که انتشار این تصویر در اینستاگرام ستاره جنجالی سپاهان آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس بی‌منظور بوده باشد و قطعا نورافکن با انتشار این تصویر به نوعی قبل از الکلاسیکوی فوتبال ایران برای پرسپولیس خط و نشان کشیده است.

کد خبر 848202 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!