Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس که در غیاب یحیی گل محمدی محروم به نشست خبری آمده بود در مورد نتیجه ای که در دیدار با فولاد رقم خورد گفت: بازی سختی داشتیم و قبل از بازی هم چنین پیش‌بینی ای می‌کردم به این خاطر که فولاد تیم خوبی است که مربیان و بازیکنان خوبی در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی تمام شد و باید تمرکزمان را روی دیدارهای بعدی بگذاریم. امتیاز از دست دادیم و نباید بهانه بیاوریم.

باقری در مورد این که آیا تمیروف در لیست مازاد قراردارد و تکلیف دیاباته چه می شود گفت: اگر تمیروف مازاد بود که جزو تیم نبود. تا الان صحبتی در این مورد اعلام نشده است. در مورد دیاباته هم هنوز مشخص نیست که ایشان بتواند بیاید یا نه.

وی در مورد ناراحتی هواداران از سبک بازی پرسپولیس و نرسیدن به پیروزی و پیش بینی از آینده گفت: آینده را که نمی شود پیش بینی کرد اما تلاش می کنیم که هر بازی بهتر کار کنیم. خوشحالم که تماشاگران به ورزشگاه آمدند. آنها همیشه برد می خواهند و ما تلاش می کنیم که در دیدارهای آینده به برتری می رسیم.

باقری در مورد حملاتی که برخی به فوتبالیست ها می کنند گفت: من هم مثل بقیه از این اتفاق ناراحت هستم. هر کسی می تواند نظرش را بگوید و کسی نباید توهین کند. کار خوبی صورت نگرفت از طرف کسی که به کریمی توهین کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اعلام نشدن رقم ریز قراردادها در سازمان بورس گفت: من خیلی در جریان این مسائل نیستم. در همه جای دنیا رقم ها متفاوت است. باشگاه تلاش کرده است که بتواند بهترین ها را جذب کنند.

باقری در خصوص اینکه امسال در تمرینات پیش‌فصل و بازی‌های ابتدایی لیگ برتر نقش پررنگ‌تری در کادر فنی پرسپولیس داشته است، توضیح داد: من همیشه در کنار تیم هستم. امسال می‌دانید تعدادی از اعضای کادر فنی قبلی ما جدا شدند و نفرات جدیدی آمدند. از بین مربیان ایرانی من و سیدجلال حسینی هستیم اما سایر دستیاران خارجی هستند. تا زمانی که خارجی‌ها راه بیفتند من کنار خط بیشتر می‌آیم و صحبت می‌کنم. البته تمام دوستان تلاش می‌کنند تا اتفاقات خوبی برای پرسپولیس بیفتد.

کد خبر 699057 برچسب‌ها خبر مهم کریم باقری باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم کریم باقری باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کد خبر 847883 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی