Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است که این تیم برای قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بسته شده و می‌تواند به این جایگاه دست یابد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند پس از توقف پرسپولیس در دومین هفته متوالی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به بازیکنان فولاد و پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید به‌خاطر استرسِ از دست دادن امتیاز، تمرکز لازم را نداشتیم. یکی دو موقعیت خوب به دست آوردیم و فولاد یکی دو فرصت گلزنی داشت. ما سرتر از حریف بودیم و مالکیت خیلی خوبی داشتیم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس در دو هفته اخیر با تیم‌های ریشه‌داری بازی کرده است، خاطرنشان کرد: هواداران نگران نشوند و مطمئن باشند با یک پیروزی، به جایگاهی که دوست دارند می‌رسیم. اینکه بازی‌های خوبی ارائه می‌کنیم و شکستی در دو هفته نخست به کارنامه ما نمی‌آید، راضی‌کننده است.

کارشناس داوری: داور نباید برای پرسپولیس پنالتی می‌گرفت

دروازه‌بان پرسپولیس درباره اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان زیادی از فولاد روی زمین می‌افتادند، تصریح کرد: این موضوع طبیعی است. پرسپولیس مالکیت توپ را در اختیار دارد و به فولاد فشار می‌آورد. فولاد تنها نماینده ما در لیگ قهرمانان آسیاست و بازیکنان خوبی به خدمت گرفته است. به نظرم تقسیم امتیازات عادلانه بود.

بیرانوند در واکنش به تمجید یک خبرنگار از خودش بیان کرد: خیلی ممنون. وظیفه من این است که تلاش کنم تیمم گل نخورد و از بازیکنان تشکر می‌کنم که به من کمک کردند. پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و هواداران نگران نباشند. تیم برای قهرمانی آسیا بسته شده است. هواداران گول چند رسانه‌ای که فیلم هواداران را می‌گذارند و از زبان آنها تحلیل می‌کنند، نخورند.

وی در مورد حضور پُررنگ هواداران در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: وقتی تماشاگران را دیدم، سورپرایز شدم و احساس کردم به‌خاطر دیدار با تیم مهمی چون فولاد آمده‌اند. از آنها می‌خواهم در دیدارهای آینده نیز همین‌گونه و بیشتر حمایت کنند و مانند فولاد، به سایر تیم‌ها هم احترام بگذارند.

لیگ برتر فوتبال| توقف دوباره پرسپولیس؛ در حسرت اولین برد و اولین گل

دروازه‌بان پرسپولیس درباره احتمال انتشار قراردادهای بازیکنان سرخابی‌های پایتخت گفت: این اتفاق عادلانه نیست. اگر چنین مسئله‌ای پیش بیاید، چه چیزی گیر رسانه‌ها می‌آید؟ یک فوتبالیست زحمت می‌کشد. قرارداد بازیکنان بالا می‌رود و بازیکنان خیلی خوبی به‌خاطر پول، ایران را به مقصد کشورهای عربی رها می‌کنند.

بیرانوند در ادامه اظهار داشت: امسال و فصل آینده بازیکن ما به‌جای رفتن به کشورهای عربی، در ایران می‌مانند. در این صورت تیم باشگاهی ما قوی می‌شود و تیم‌های ایرانی زیادی به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسند. چون آنها خرج می‌کنند و بازیکنان خیلی خوبی به خدمت می‌گیرند، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس علیرضا بیرانوند پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید شانس خوبی برای رسیدن به صدر جدول داشتند.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از تساوی مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: قبل از اینکه بخواهم راجع به بازی صحبت کنم باید از همه هوادارانی که امروز انرژی و کمک دادند، تشکر کنم چون حضور آن‌ها در بازی‌های سخت به ما کمک می‌کند. می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت و جزئیات کوچک شرایط را عوض می‌کند. یک شانس خوب مهدی ترابی داشت و یک شانس خوب هم بازیکنان سپاهان در پایان بازی داشتند.

او افزود: شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف را از بین ببریم. هنوز پنج بازی دیگر مانده و ما تا آخر می‌جنگیم تا به چیزی که حقمان است برسیم. فوتبال اتفاقات زیادی دارد و برای همین بازی جذابی است. خطاها و یارگیری‌ها جزو شرایط بازی است که گاهی از سرعت بازی کم می‌کند. در بازی توانستیم وسط زمین را به خوبی کنترل کنیم اما جزئیاتی که می‌شد برنده شویم رقم نخورد تا مساوی شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا تیمش شجاعت کافی برای برد مقابل سپاهان را داشته، پاسخ داد: برنامه داشتیم که گل بزنیم و شانس هم داشتیم. بازی‌های بزرگ اینطور هستند. مقابل سپاهان و تراکتور و استقلال بازی‌های بزرگی هستند و خیلی سخت است به چیزی که می‌خواهید برسید. اصلا به نتیجه بازی استقلال نگاه نکردیم و به دنبال نتیجه گیری خودمان بودیم. با پرس کردن در زمین سپاهان نشان میدادیم، چقدر می‌خواستیم رو به جلو حرکت کنیم و بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

او درباره اینکه پرسپولیس شانس صعود به صدر جدول را از دست دادند، گفت: من هم به شما یک ضرب المثل می‌گویم اگر قرار بود با شانس چیزی را به دست بیاوریم هر سال تیم‌های برزیلی که خیلی به شانس اعتقاد دارند باید قهرمان می شدند. شانس در فوتبال وجود دارد اما تا آخرین لحظه می جنگیم تا به هدفی که می‌خواهیم برسیم.

او درمورد حضور هواداران در ورزشگاه گفت: در دوبخش جواب می‌دهم. مثل هواداران ناراحتیم چون می‌شد به صدر جدول برویم. می دانم هواداران مثل ما ناراحت هستند اما هواداران واقعی دیدند که بازیکنان با تمام قلب‌شان تلاش کردند تا به نتیجه برسند. درست است که ناراحت هستند که بازیکنان چقدر تلاش کردند تا به نتیجه‌ای که می‌خواستند برسند.

چرا در بازی‌های بزرگ خوب نتیجه نمی‌گیرید؟ سرمربی پرسپولیس در این باره گفت: به نظر شما احترام می‌گذارم. امروز سروش روز خوبی نداشت و به تیم کمک کرد اما روز خوب او نبود. درباره ریتم بازی باید بگویم که خیلی نمی‌شود در چند بازی ریتم یکسان داشته باشیم و ریکاوری کردن سخت است. پنج بازی سخت دیگر داریم و نمی‌شود آن روند خوب را نگه داشت. بازیکنان تلاش می‌کنند و به نظر شما احترام می‌گذارم. با تیم راحتی بازی نداشتیم و بازی با تیم سوم جدول بود که بازیکنان خیلی خوب کار کردند.

اوسمار درمورد اینکه بازیکن تمام کننده در خط حمله کم دارد، عنوان کرد: ما نسبت به نوع بازی حریف، بازی‌ها را می‌سنجیم و می‌دانستیم که می‌شود به پشت دفاع حریف رسید. ترابی و سروش رفیعی شانس خوبی داشتند. سپاهان یارگیری خوبی داشت و شرایط را سخت کرد. بازی بعدی ما با نساجی است و باید آن‌ها را آنالیز کنیم. باید ریتم تیم را برای آن بازی عوض کنیم. جزئیات بازی را دیدیم که می توانستیم به چیزی که می خواهیم برسیم اما به گل و هدفی که می‌خواستیم نرسیدیم.

پنج بازی تا پایان فصل مانده آیا پرسپولیس قهرمان می‌شود؟ او گفت: اگر دست من باشد می‌گویم که پرسپولیس همیشه قهرمان می شود.

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند