Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به انتشار گزارش مجلس از تخلفات فولاد مبارکه اصفهان، توئیتی با هشتگ #فساد سیستماتیک منتشر کرد.

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: ۳۰۰ صفحه گزارش مجلس از فساد در فولاد مبارکه در یک خط: ۹۱ هزار میلیارد تومان جمع تخلفات مالی!

وی افزود: یک شرکت به ازای هر ایرانی یک میلیون تومان تخلف کرده بعد چند میلیاردی به رسانه ملی و خبرگزاری‌های اصولگرا ضد فساد! پرداخت می‌شود تا سیاست رسانه‌ای مناسب اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عباس عبدی فولاد مبارکه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ سامانه جدید ثبت تخلف سرعت در اهواز فعال می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به افزایش چهار برابری اعتبارات هوشمندسازی در حوزه ترافیک طی سال گذشته گفت: ۱۹ سامانه‌ هوشمند جدید ثبت تخلف سرعت در سطح شهر نصب می‌شود و به زودی فعال خواهد شد.

حجت‌اله سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: در انتهای سال ۱۴۰۱ شهرداری اهواز یک حرکت با این رویکرد که حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در تمام ابعاد توسعه یابد را آغاز کرد و گام‌های عملیاتی آن در سال ۱۴۰۲ برداشته شد، به این صورت که قفل قرارداد مترو باز شد و بزرگترین قرارداد تاریخ شهرداری اهواز در زمینه خرید اتوبوس به مبلغ ۸,۲۵۰ میلیارد ریال منعقد شد.

وی افزود: ۱۲۹ دستگاه اتوبوس یارانه‌ای و ۵۰ دستگاه ون خریداری شد، علاوه بر آن مابه‌التفاوت سود وام رانندگان تاکسی برای نوسازی ناوگان را نیز شهرداری پرداخت کرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های زیرساختی حمل‌ونقلی فعال و قرارداد اتوبوس بی آرتی منعقد شد، پایانه آزادگان پس از چهار سال فعال و احداث سایبان ایستگاه‌های تاکسی در دستور کار قرار گرفت، همچنین قرارداد زیرسازی و احداث سایبان توقفگاه قدس که بزرگترین توقف‌گاه اتوبوس‌رانی اهواز است با مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال منعقد شد، در واقع تلاش شد حوزه حمل‌ونقل همگانی در اهواز زنده شود.

سلیمانی با اشاره برداشت گام‌های بزرگ در حوزه هوشمندسازی، تصریح کرد: طی چند سال گذشته تمام ظرفیت هوشمندسازی حوزه حمل‌ونقل عمومی شهرداری اهواز به دلایل مختلف از بین رفته و سامانه‌های ثبت تخلف سرعت به دو عدد رسیده بود، علاوه بر انعقاد قرارداد تعمیر و نگهداری سامانه‌های پیشین، ۱۶ سامانه جدید خریداری شد که بیشتر در محل‌های مدنظر نصب شده است به زودی فعال خواهد شد. سه سامانه موجود در انبار شهرداری نیز در جاده ساحلی نصب و فعال شده‌اند.

سلیمانی ادامه داد: نزدیک به چهار سال بود که هیچ چراغ هوشمندی در اهواز نصب نشده بود، نصب چراغ میدان نمایشگاه بین‌المللی در کیان‌پارس از سال ۹۶ جزو مصوبات شورای ترافیک اهواز بود که در این دوره نصب شد، نصب چراغ‌های میدان شریعتی، میدان شفا، میدان قوری و چندین نقطه دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: تمام چراغ‌های عابر پیاده هوشمند نیز از بین رفته بود، تعمیر و بازسازی آن‌ها در دستور کار قرار گرفت و طی یک سال گذشته تمام این چراغ‌ها در مناطق یک و دو که دارای بیشترین چراغ هستند، فعال شد در سایر مناطق نیز به زودی فعال خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به اینکه تجهیزات پشتیبانی سیستم‌های هوشمند حوزه ترافیک برای رفع نیازهای دو سال آینده خریداری شده و در انبار موجود است، تاکید کرد: با همکاری شورای اسلامی شهر اهواز در سال گذشته اعتبارات حوزه هوشمندسازی به چهار برابر افزایش پیدا کرد، به نحوی که نزدیک به ۸۰۰ میلیارد ریال قرارداد در حوزه هوشمندسازی منعقد شد.

کد خبر 749640

دیگر خبرها

  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • ۱۹ سامانه جدید ثبت تخلف سرعت در اهواز فعال می‌شود
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس