Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@02:40:23 GMT

کشتی جوانان قهرمانی جهان| 3 فرنگی کار در فینال

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۴۳۸۳

کشتی جوانان قهرمانی جهان| 3 فرنگی کار در فینال

3 فرنگی کار ایران به دیدار فینال رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان در بلغارستان راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات نیمه نهایی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، عصر جمعه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد و در پایان ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم، ابوالفضل چوبانی در وزن 87 کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم سید آرش نگهداری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 4 بر 3 مغلوب دنیس میهای از رومانی شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. نگهداری در این گروه به مصاف تامازی گلونتی از گرجستان می رود و در صورت گذر از این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا برای کسب مدال برنز مقابل نوریستان سویورکولوف از قرقیزستان قرار بگیرد.

در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر آزات ساریار از ترکیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی با نتیجه 6 بر صفر رومئو بریدزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدی در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر از سد چیزو ماریویاما از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با بایامان کریموف از قرقیزستان کشتی می گیرد.

در وزن 77 کیلوگرم مسعود کاووسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر 1 تورنیکه میکلادزه از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی مقابل الکساندرین گوتو از مولداوی با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، کاووسی حذف شد.

در وزن 87 کیلوگرم ابوالفضل چوبانی در دور اول با نتیجه 7 بر 3 ماریو ووکوویچ از صربستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر اوندرج حاولکا از چک را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل دونگ هیون یون از کره جنوبی با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. چوبانی در این مرحله با نتیجه 8 بر 1 لاچین والیف از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با ویگن نازاریان از ارمنستان کشتی می گیرد.

در وزن 130 کیلوگرم فردین هدایتی در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر جوهر اوزاروف از قزاقستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 2 آلبرت واردانیان از ارمنستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار تیموربک نسیم اف از ازبکستان را با نتیجه 5 بر 1 شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. هدایتی برای کسب مدال طلا به مصاف میخایلو ویشینوتسکی از اوکراین می رود.

رقابت های 5 رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت 19:30 فردا (شنبه) برگزار می شود.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دیدار فینال راه یافت مرحله نیمه نهایی دور بعد نتیجه 4 بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی در شرایطی برگزار شد که استقلال و پرسپولیس بزرگترین غایبان این مرحله بوودند و تیم‌های سپاهان اصفهان، گل‌گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، ملوان انزلی، هوادار تهران و چادرملو اردکان توانستند به جمع هشت تیم نهایی راه یافته و حریفان خود را شناختند.

در حاشیه

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 14:05 در محل سازمان لیگ آغاز شد.

هفت تیم لیگ برتری در این مرحله حاضر هستند و شاگردان سعید اخباری در چادرملو به‌عنوان شگفتی‌ساز توانستند به این جمع راه یابند.

چادرملو اردکان به دلیل انجام دو دیدار خارج از خانه در مراحل قبلی، به‌طور قطعی در مرحله یک‌چهارم نهایی میزبان خواهد بود.

غلامرضا فتح‌آبادی و حمید درخشان، پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس قرعه‌کشی را انجام می‌دهند.

حمید درخشان اولین گوی را برداشت که نام «مس رفسنجان» خارج شد و غلامرضا فتح‌آبادی نیز نام «تراکتور تبریز» را از گلدان بیرون آورد.

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر انجام شد که اسامی تیم‌های میزبان در ابتدا آمده است:
مسابقه A: تراکتور تبریز - مس رفسنجان
مسابقه B: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک
مسابقه C: گل‌گهر سیرجان- هوادار تهران
مسابقه D: سپاهان اصفهان- ملوان بندر انزلی



* در مرحله نیمه نهایی برنده بازی‌های A و B مقابل هم قرار می‌گیرند و برنده مسابقات C و D نیز برابر هم قرار می‌گیرند.

* تعیین میزبان و مهمان‌ها بدون قرعه‌کشی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد.

* مس رفسنجان به علت اینکه در دو دیدار قبلی میزبان بوده، در این مرحله مهمان تراکتور در تبریز خواهد بود.

* چادرملو اردکان به دلیل برگزاری دو مسابقه بیرون از خانه در مراحل گذشته، میزبان آلومینیوم اراک شد.

* هوادار تهران در دو مسابقه قبلی خود میزبان بود و به همین علت، گل‌گهر سیرجان میزبان شد.

* ملوان انزلی به دلیل برگزاری دو بازی خانگی در مراحل قبلی، در دور یک‌چهارم باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود.

* در صورت حذف هر دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان یا در صورت صعود هر دو تیم به فینال جام حذفی، بازی فینال قطعا در شهر کرمان برگزار می‌شود ولی اگر فقط یکی از آنها به فینال برسد، این دیدار در شهر دیگری انجام خواهد شد.

* سهمیه تماشاگران در مسابقه فینال برابر است، اما در صورت راهیابی یکی از تیم‌های گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، سپاهان اصفهان و ملوان انزلی به فینال، آنها می‌توانند به‌عنوان میزبان برای انتخاب رنگ لباس، انتخاب رختکن و ... اولویت داشته باشند.

* دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، 26 و 27 اردیبهشت برگزار می‌شود که بنابر اعلام امیرحسین روشنک، مسؤول برگزاری این بازی‌ها بیشتر مسابقات در روز بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه خواهد بود.

* پس از مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، سه هفته پایانی لیگ برتر انجام خواهد شد.

* دیدارهای مرحله نیمه نهایی پس از فیفا دی در روزهای 24 یا 25 خرداد و بازی فینال هم در یکی از روزهای 30 یا 31 خرداد انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳