Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ در این پنجره نقل و انتقالاتی بسیار سر در گم گام برداشته اند.

کاسمیرو، اریکسن، مالاسیا و مارتینز چهار خرید منچستریونایتد در این پنجره تابستانی بودند؛ اما شایعاتی که حول نقل و انتقالات این تیم وجود داشت دیوانه کننده بود. حالا در اینجا می‌خواهیم نگاهی به درون باشگاه منچستریونایتد داشته باشیم و این اتفاقات را از زاویه‌ای دیگر بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری | به گزارش سم والاس از تلگراف منچستریونایتد از تشکیلاتی پیچیده و نامتعارف برای استخدام و جذب بازیکن بهره می‌برد؛ این موجب شده اخبار این باشگاه برای تماشاگران بسیار گیج کننده باشد. آنها می‌دانستند باید قبل از صبح یکشنبه بازیکن جدید جذب کنند.

در حالی که منچستریونایتد سه ماه برای جذب فرنکی دی یونگ تلاش می‌کرد، نهایتاً به توافق با یوونتوس رسید و قرار شد آدریان رابیو را به خدمت گیرد. اما شیاطین سرخ نتوانستند به توافق شخصی با این هافبک فرانسوی برسند.

منچستریونایتد بیش از هر زمان دیگری نیاز به تقویت داشت؛ هواداران خشمگین بودند و تیم به هم ریخته بود. باشگاه دائم اولویت‌هایش را تغییر داد؛ از دی یونگ تا رابیو از رابیو به کاسمیرو. آنها نهایتا حاضر شدند 70 میلیون یورو برای کاسمیرو بپردازند و او را به خدمت گیرند. شگفت انگیز نیست؟ منچستر رابیو، دی یونگ و کاسمیرو را در یک پنجره هدف قرار داد و آن هم برای یک پست؛ در حالی که تفاوت های سبک بازی این سه بازیکن بسیار زیاد است.

از ژانویه گذشته رئال مادرید در فکر تقویت خط هافبکش بود و برنامه و پلنی مشخص برای جانشینان کاسمیرو داشت؛ آنها روی اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا بسیار سرمایه گذاری کرده‌اند. با این حال اکنون این سؤال پیش می‌آید؛ آیا این همان چیزی بود که منچستریونایتد دنبالش می‌کرد؟

در اوایل سال جاری، منچستریونایتد در مورد داروین نونیز پرس و جوهایی می‌کرد؛ در آن زمان ایجنت های این بازیکن از تماس های باشگاه منچستر شگفت زده شده بودند چرا که تعداد زیادی از مدیران منچستریونایتد وارد این پروسه شدند و با بازیکن ارتباط گرفتند. ریچارد آرنولد و افراد نزدیک به تن هاخ از جمله کسانی بودند که با نونیز ارتباط برقرار کردند.

ریچارد آرنولد جانشین اد وودوارد شد؛ او ابتدا تمایلش را برای کنار گذاشتن رویکرد تجارت محور وودوارد نشان داد اما در عمل تفاوت چندانی شاهد نبودیم. مت جاج مذاکره کننده ارشد منچستریونایتد نیز کنار گذاشته شد. بخش استخدام و جذب باشگاه کامل تغییر کرد. تام کین، برادر مایکل کین، به باشگاه اضافه شده است.

تغییرات دیگری نیز به وجود آمد. جان مرتو و درن فلچر پیش از این ها به ترتیب مدیر ورزشی و مدیر فنی شده بودند.

با این حال اختلافات وجود داشت؛ در این تابستان جان مرتو و درن فلچر هر دو پائو تورس را پیشنهاد دادند و از جذب این مدافع باشگاه ویارئال حمایت کردند  اما اریک تن هاخ به جذب لیساندرو مارتینز پافشاری کرد. ایجنت تن هاخ، کیس ووس، نمایندگی بازیکنانی چون کودی خاکپو، لیساندرو مارتینز و حکیم زیاش را نیز برعهده دارد.

در پشت صحنه افراد دیگری نیز مشغول به کار هستند؛ از جمله سام بارنت. او عمدتاً انتقال های بازیکنان جوان‌تر را بررسی می‌کند و همچنین در تنظیم قراردادها و کمیسیون ایجنت ها مشارکت دارد. رئیس بخش استخدام و جذب بازیکن استیو براون  و مدیر بخش علوم داده باشگاه دومنیک جردن نیز کارشان را آغاز کرده‌اند.

 در حال حاضر، تمام تلاش ها بر جذب بازیکن متمرکز شده است؛ منچستریونایتد می‌خواهد بازیکنانی را به خدمت گیرد که در بلندمدت یا کوتاه مدت به بهبود عملکرد تیم کمک می‌کنند.

این ساختار هزارتوی نقل و انتقالات منچستریونایتد موجب شگفتی سایر باشگاه ها شده است. چه کسی مسئول است و برای انجام یک انتقال باید با چه کسی صحبت کرد؟ این بیشتر به یک بازی پوکر شباهت پیدا کرده است؛ برای دومین تابستان متوالی است که منچستریونایتد هدف هایش را از بازیکنی به بازیکن دیگر تغییر می‌دهد؛ کافی است تابستان فصل گذشته را مرور و با این تابستان مقایسه کنید. دوباره چند بازیکن با سبک های متفاوت هدف قرار گرفتند و در نهایت مانند سال گذشته بازیکنی سی و اندی ساله را با مبلغ و حقوقی گزاف جذب کردند.

در پست های دیگر آنها مجبور شده اند به بازیکنان در دسترس نگاهی بیندازند. ایجنت کهنه کار اسرائیلی، پینی زهاوی، 20 سال پس از اینکه فردیناند را به یونایتد برد، حالا یانیک کاراسکو ملی پوش بلژیکی اتلتیکومادرید را به شیاطین سرخ پیشنهاد داده است.

آخرین صحنه این نمایش، شایعه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای‌ از این قرار است: شش نفر از خانواده گلیزر که مالک سهام کلاس B در منچستریونایتد هستند، قصد فروش باشگاه را دارند؛ به نظر می‌رسد باز هم این طرفداران باشگاه فریب ظواهر اخبار را بخورند.

اخبار داغ 

حمایت هواداران تیم پرسپولیس از علی کریمی با شعار علی فقط کریمی / فیلم اعتراض شدید ساپینتو؛ این تعداد تماشاگران جلوی رختکن چه می خواهند؟ رسمی؛ قرارداد پاکو آلکاسر با ویارئال فسخ شد و این بازیکن مجدداً به الشارجه امارات پیوست غیبت آنتونی در تمرینات آژاکس، یک روز پس از رد شدن پیشنهاد منچستریونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تن هاخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023

نگاهی به بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023 انداخته‌ایم.

طرفداری | در این فصل از مسابقات باشگاهی اروپا بازیکنانی بودند که در اولین فصل حضور در تیم‌های جدید خود خوش درخشیدند.

 سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که آنها را می‌توان بهترین خریدهای باشگاه‌های اروپایی در تابستان 2023 نام ببریم. از جود بلینگام و هری کین گرفته که از دورتموند و تاتنهام به رئال مادرید و بایرن مونیخ پیوستند تا بازیکنانی چون کول پالمر، عثمان دمبله، دکلان رایس، یوشکو گواردیول و حتی یان زومر را می‌توان خریدهایی دانست که در اولین فصل حضورشان در تیم‌های جدیدشان عملکرد فوق‌العاده‌ای را به نام خودشان رقم زدند. در ادامه نگاهی به تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023 می‌اندازیم.

تیم منتخب بهترین خریدهای تابستانی 2023 دروازه‌بان: یان زومر (بایرن مونیخ به اینتر) مدافعان: بنجامین پاوار (بایرن مونیخ به اینتر)، میکی فن ده فن (وولفسبورگ به تاتنهام)، یوشکو گواردیول (لایپزیش به منچسترسیتی)، الخاندرو گریمالدو (بنفیکا به بایرلورکوزن) هافبک‌ها: گرانیت ژاکا (آرسنال به بایرلورکوزن)، جود بلینگام (دورتموند به رئال مادرید)، دکلان رایس (وست‌هم به آرسنال) مهاجمان: کول پالمر (منچسترسیتی به چلسی)، هری کین (تاتنهام به بایرن مونیخ)، عثمان دمبله (بارسلونا به پاری سن ژرمن) تیم منتخب بهترین خریدهای تابستانی 2023

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد