Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@08:31:44 GMT

میرسلیم یک تلفن هم درباره فرزندش نزد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۴۴۹۹

میرسلیم یک تلفن هم درباره فرزندش نزد

اسدالله بادامچیان در نشستی با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، در خصوص نوع تعامل و رابطه این حزب با دولت سیزدهم به خبرنگار قدس گفت: ما هم جزو مردم هستیم و روابط ما با دولت آقای رئیسی تابع رابطه دولت با مردم است. انتقادمان را داریم و حمایتمان را هم داریم و پشتیبانی و همکاری با این دولت را هم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص آنچه برخی یکدست شدن قوا و معایب و محاسن آن عنوان می‌کنند هم تصریح کرد: این حاصل رأی مردم است. آن‌ها در خرداد ۷۶ به آقای خاتمی رأی دادند و همان شب رهبر معظم انقلاب پیام دادند و نتیجه را یک نقطه درخشان عنوان کردند.
وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ما درباره اختلاف میرسلیم با رئیس مجلس، همچنین ماجرای فرزند که پس از مدت زمانی طولانی علنی شد نیز تصریح کرد: آقای میرسلیم نماینده دوم تهران است و از نظر تدین، پاکدستی، سلامت، خوش فکری و سابقه خدمات کسی به ایشان ایرادی وارد نمی‌کند. ایشان نظراتی به عنوان یک نماینده دارد و معتقد بود آقای قالیباف مسائل گوناگونی دارد و مناسب ریاست مجلس نیست و با صراحت هم حرف زد چون شجاعت بیان دارد و خیلی مقید نیست که هزینه حرف‌هایش چقدر است. وی افزود: عده‌ای معترض‌اند که تو چرا با رئیس مجلس دعوا می‌کنی؟ خوب ایشان هم نماینده ملت است و به وظیفه خودش عمل می‌کند و نمی‌شود نماینده را از وظیفه‌اش منع کرد.
دبیرکل حزب مؤتلفه خاطرنشان کرد: در مورد فرزند ایشان هم واقعاً هیچ کدام از ما اعضای حزب خبر نداشتیم که چنین اتفاق رخ داده و زمانی که فرزند ایشان در زندان دچار مشکلات روحی و افسردگی شد و موضوع خروج وی به‌دلیل بیماری مطرح شد تازه ما باخبر شدیم.
وی با بیان اینکه آقای میرسلیم وقتی این ماجرا کشف شد که منافقین به دلیل برخی مسائل توانسته بودند به فرزند ایشان نزدیک شوند و از او سوءاستفاده کنند، هیچ دخالتی در ماجرا نکرده و حتی تماسی هم با قوه قضائیه نگرفته بود و ما در شورای مرکزی حزب هم خبردار نشدیم، گفت: این نشانه سلامت نفس و یک ارزش‌آفرینی است که کسی در این موقعیت با وجود ناراحتی مادر و خانواده و با وجود مشکلاتی که فرزند ایشان داشت، هیچ دخالتی نکرد که موجب افتخار ماست و البته موجب تأسف هم هست که چرا چنین اتفاقی افتاده است.

خبرنگار: آرش خلیل خانه

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی میرسلیم فرزند ایشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی برای ریختن در خانه مردم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 35 مصطفی میرسلیم درباره صادق خلخالی مدعی شد: »من خبر داشتم که برخی از همراهان ایشان برای اینکه مجوز ورود به یک خانه را بگیرند برخی از مواد مخدر یا موارد دیگر را به داخل منزل پرتاب می‌کردند و بعد به اهالی خانه می‌گفتند ما آمده‌ایم برای تفتیش و ... بالاخره این قبیل کارها زیاده‌روی هایی بود که اوایل انقلاب صورت می‌گرفت.» اظهارات تکان دهنده میرسلیم را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ببینید | انتقاد تند نماینده نیروهای شرکتی از دولت روی آنتن تلویزیون!
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی برای ریختن در خانه مردم
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین