Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقام‌های کاخ سفید در محافل خصوصی از اقدام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در انتقال مجموعه‌ای از اسناد محرمانه و فوق محرمانه به محل اقامتش در ایالت فلوریدا ابراز نگرانی کرده‌اند.

وبگاه شبکه خبری سی‌‌ان‌ان نوشته همزمان با آشکار شدن جزئیات بیشتری از حمله اف‌بی‌آی به محل اقامت دونالد ترامپ مقام‌های دولت فعلی آمریکا نگران هستند که چه اطلاعاتی توسط ترامپ به بیرون منتقل شده و اینکه آیا آن اطلاعات ممکن است منابع و روش‌های جامعه اطلاعاتی آمریکا را در معرض خطر قرار دهند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته مأموران اف‌بی‌آی با هجوم به عمارت اعیانی ترامپ در ایالت فلوریدا، چندین جعبه اسناد و مدارک را از وی ضبط کردند. چند روز بعد رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که رئیس جمهور سابق آمریکا شمار زیادی از اسناد محرمانه از جمله مدارک مربوط به تسلیحات اتمی را پس از خروج از کاخ سفید به خانه خود برده است.

ترامپ با محکوم کردن این اقدام از سوی اف‌بی‌آی، از وزارت دادگستری آمریکا درخواست کرد حکم مربوط به تفتیش منزلش را منتشر کند. وی همچنین برگرداندن مدارک ضبط‌شده‌اش را خواستار شد.

اقدام اف‌بی‌آی واکنش خشم‌آلود هواداران ترامپ و انتقادهای تند آنها از اف‌بی‌ی و وزارت دادگستری را نیز به همراه داشته است. طرفداران ترامپ معتقدند این تحقیقات انگیزه‌های سیاسی دنبال می‌کرده است. 

منابع خبری در روزهای گذشته گزارش داده‌اند که تهدیدها علیه کارکنان اف‌بی‌آی افزایش یافته است. چند روز پیش مردی هنگام تلاش برای ورود به یکی از ساختمان‌های اف‌بی‌ای به ضرب گلوله کشته شد.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: اف بی آی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری سبا یمن یک منبع امنیتی یمن تایید کرد که سرویس‌های امنیتی این کشور توانستند توطئه‌های جاسوسی دشمن آمریکایی و اسرائیلی را خنثی کنند.

براساس گزارش المیادین، این منبع توضیح داد که سرویس‌های امنیتی فردا در بیانیه‌ای رسمی جزئیات بیشتری در مورد توطئه‌هایی که خنثی شده‌اند را فاش خواهند کرد.

نکته قابل توجه این است که یمن از طریق عملیات علیه مناطق اشغالی در عمق اراضی اشغالی فلسطین و هدف قرار دادن کشتی‌های صهیونیست و کشتی‌هایی که به مقصد اراضی اشغالی حرکت می‌کنند، یک جبهه حمایتی برای غزه است.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن چند روز پیش از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید تنش در پاسخ به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

سریع تصریح کرد: این مرحله شامل هدف قرار دادن تمامی کشتی‌هایی که ممنوعیت ناوبری رژیم صهیونیستی را نقض می‌کنند و کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند در هر منطقه‌ای که نیرو‌های مسلح یمن به آن دسترسی داشته باشند، است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد؛ نگرانی در کابینه رژیم صهیونیستی
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک