Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته گذشته استان کرمان با زلزله‌هایی از بزرگای ۲.۷ تا ۳.۸ لرزید و خشت استان فارس نیز زلزله ۴.۴ را تجربه کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، خشت استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۴.۴ و بندر چارک استان هرمزگان با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای چهار لرزیدند.

علاوه بر آن در استان کرمان زلزله‌های ۳.۴ در کوهبنان،  ۳.۳ در بلوک، ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ در هجدک، ۳.۸ در محمد آباد ریگان و سه در نجف شهر رخ داد. زلزله‌های ۲.۷ کوهبنان، ۲.۹ هجدک، ۲.۷ شهداد، ۲.۹ چترود، ۲.۷ راور و ۲.۸ یزدان‌شهر از دیگر رخدادهای لرزه‌ای این استان است.

جزئیات زمین‌لرزه‌های هفته گذشته به این شرح است: 

شنبه ۲۲ مرداد

در شهداد استان کرمان زلزله ۲.۷، گرمسار استان سمنان زلزله ۲.۸، راور استان کرمان زلزله ۲.۷، چترود استان کرمان زلزله ۲.۹ به ثبت رسید.

یکشنبه ۲۳ مرداد

در کوهبنان استان کرمان زلزله ۲.۷ و هجدک استان کرمان زلزله ۲.۹ گزارش شد.

دوشنبه ۲۴ مرداد

کوهبنان زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۱۲ کیلومتری را تجربه کرد که عمق ۱۰ کیلومتری و رو مرکز آن در ۱۵ کیلومتری کوهبنان و ۴۵ کیلومتری کیانشهر استان کرمان و ۴۲ کیلومتری بهاباد استان یزد بوده است.

در کدکن استان خراسان رضوی زلزله ۲.۹ رخ داد.

کنگ استان هرمزگان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۵ در عمق ۹ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۳۶ کیلومتری کنگ، ۴۲ کیلومتری بندر لنگه و ۴۳ کیلومتری جزیره تنب بزرگ گزارش شد.

سه شنبه ۲۵ مرداد

خشت استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۴.۴ در عمق ۱۰ کیلومتری را تجربه کرد و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۲۶ کیلومتری خشت و ۳۲ کیلومتری کنار تخته استان فارس و ۳۱ کیلومتری وحدتیه استان بوشهر بوده است. زلزله ۲.۹ از دیگر رخدادهای لرزه‌ای این منطقه است.

حسینیه استان خوزستان با زلزله ۲.۷، میانه استان آذربایجان شرقی زلزله ۲.۵ و یزدانشهر استان کرمان زلزله ۲.۸ لرزیدند.

چهارشنبه ۲۶ مرداد

در نور استان مازندران زلزله ۲.۸، باغ ملک استان خوزستان زلزله ۲.۸ رخ داد.

بندر چارک استان هرمزگان با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای چهار در عمق ۱۱ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۳۳ کیلومتری بندر چارک، ۳۴ کیلومتری جزیره کیش و ۶۰ کیلومتری بندر لنگه بوده است. زلزله ۳.۹ در عمق ۱۵ کیلومتری از دیگر رخدادهای لرزه‌ای این منطقه است.

بلوک استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق هشت کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۲۶ کیلومتری بلوک، ۳۲ کیلومتری فاریاب و ۵۳ کیلومتری عنبرآباد این استان بوده است.

پنجشنبه ۲۷ مرداد

در هجدک استان کرمان زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۸ در عمق هشت کیلومتری به ثبت رسید و کانون آن در ۹ کیلومتری هجدک، ۲۵ کیلومتری چترود و ۳۰ کیلومتری خانوک این استان بوده است.

در شوئیسه استان کردستان زلزله ۲.۵، قصرشیرین استان کرمانشاه زلزله ۲.۶، گزیک استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۵، لنده استان کهگیلویه و بویراحمد زلزله ۲.۵، کدکن استان خراسان رضوی زلزله ۲.۵ و سرگز استان هرمزگان زلزله ۲.۹ رخ داد.

در نجف شهر استان کرمان زمین‌لرزه‌ای به بزرگای سه در عمق پنج کیلومتری رخ داد و رومرکز آن در ۴۳ کیلومتری نجف شهر، ۴۴ کیلومتری سیرجان و ۵۲ کیلومتری زید آباد این استان بوده است.

جمعه ۲۸ مرداد

در تخت استان هرمزگان زلزله ۲.۹، شنبه استان بوشهر زلزله ۲.۹، رخ داد.

کدکن استان خراسان رضوی زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق شش کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۱۴ کیلومتری کدکن، ۲۶ کیلومتری ریوش و ۳۴ کیلومتری بایک این استان بوده است.

محمدآباد ریگان استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۸ در عمق ۹ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۲۳ کیلومتری محمدآباد ریگان و ۵۹ کیلومتری فهرج استان کرمان و ۴۸ کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل استان سیستان و بلوچستان گزارش شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: زمین لرزه ، استان کرمان ، هرمزگان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: زمین لرزه استان کرمان هرمزگان زمین لرزه ای به بزرگای استان کرمان زلزله ۲ زلزله ای به بزرگای استان بوده بزرگای ۳ استان هرمزگان استان خراسان کانون آن استان فارس ۹ کیلومتری بندر چارک زلزله ۲ ۵ زلزله ۲ ۹ زلزله ۲ ۸ زلزله ۲ ۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند

به گزارش خبرآنلاین، زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۶.۹ ریشتر جزایر «اوگاساوارا» در ژاپن را لرزاند.

ایسنا در خبری نوشت: سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند.

به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900160

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند