Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای تکمیل هتل مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان در حال رایزنی با سرمایه‌گذار داخلی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نور صالحی در بازدید معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه از مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان، اظهار کرد: در گذشته برای احداث این مرکز بین‌المللی تفاهم‌نامه‌ای با دولت منعقد شده بود که به دلایل مختلف تعهدات محقق نشد و شهرداری تاکنون احداث این مرکز را به مرحله نهایی رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بهره‌برداری مهم‌ترین بخش این پروژه محسوب می‌شود، گفت: اگر بهترین سازه، معماری و طراحی را نیز انجام داده باشیم، اما اجلاس‌های بین‌المللی در آن برگزار نشود، اتلاف هزینه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از وزارت امور خارجه درخواست می‌شود که این مرکز یکی از پیوست‌های سفرهای داخلی و خارجی وزارت خارجه باشد، البته باید فکر شود چه اجلاس‌هایی را می‌توان در این مجموعه برگزار کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل بخش‌هایی همچون هتل در حال رایزنی با سرمایه‌گذار داخلی هستیم که امیدواریم به زودی این موضوع نیز به نتیجه برسد.

نورصالحی با اشاره به اینکه مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی که مجری برگزاری اجلاس‌های بین‌المللی هستند، می‌تواند کمک خوبی باشد، اضافه کرد: برای میزبانی اجلاس‌های مهم سطح دنیا نیازمند رایزنی قوی هستیم و با کمک وزارت امور خارجه می‌توان سرمایه‌گذاری‌های مؤثری را برای تکمیل پروژه در نظر بگیریم.

کد خبر 597916

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مرکز همایش های بین المللی اصفهان شورای اسلامی شهر اصفهان وزارت امورخارجه مركز همايش هاي بين المللي اجلاس بین المللی شورای ششم اصفهان سرمایه گذاری سرمایه گذاری بخش خصوصی فرصت های سرمایه گذاری جذب سرمایه گذار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وزارت امور خارجه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ جلسه ای پیرامون مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی ساکن شهرستان برخوار و بررسی عملکرد شهرستان در حوزه ساماندهی اتباع خارجی برگزار شد.

این نشست با حضور فرماندهی و مسولین انتظامی شهرستان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برگزار گردید. 

 دراین جلسه مهدی معینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با بیان ادامه دار بودن طرح ساماندهی اتباع خارجی استان از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد