Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@15:07:34 GMT

پتریچ: در امتیازات حساس عملکرد بهتری داشتیم

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۴۶۰۹

پتریچ: در امتیازات حساس عملکرد بهتری داشتیم

کاپیتان تیم ملی والیبال صربستان پس از مسابقه برابر ایران در جام واگنر گفت: در امتیازات حساس عملکرد بهتری داشتیم و پیروز شدیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، نمانیا پتریچ پس از دیدار مقابل ایران اظهار داشت: مسابقه بسیار خوبی بود. این دیدار برای هر دو تیم اهمیت بسیار زیادی داشت زیرا پیش از آغاز رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ابتدای این مسابقه در دریافت‌های اول مشکل داشتیم به این علت که تیم ایران سرویس‌های بسیار قدرتمندی را روانه زمین صربستان کرد اما در ادامه این دیدار و ست به ست عملکردمان بهبود پیدا کرد. در امتیازات حساس توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و برنده از زمین خارج شویم.

پتریچ در رابطه با تفاوت این بازی و مسابقه دوتیم در لیگ ملت‌ها بیان کرد: زمانی که تیم‌ها برای آماده‌سازی خود پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان در نظر می‌گیرند، متفاوت است. تا آغاز قهرمانی جهان هفت روز دیگر فرصت باقی مانده و طبیعتا تیم ملی ایران تا آن زمان کاملا آماده شده و تیم متفاوت و قدرتمندی در آن رقابت‌ها خواهد بود. هر دو تیم تعدادی از بازیکنان جدید را به ترکیب خود اضافه کرده‌اند و با احتساب این موضوع فرصت بسیار خوبی دارند تا در رقابت‌های قهرمانی جهان بدرخشند.

وی گفت: تیم‌های با کیفیت زیادی در قهرمانی جهان حضور دارند اما فرانسه، لهستان و آمریکا شانس بسیار زیادی برای موفقیت در این تورنمنت دارند. تیم‌های ایران، صربستان، ایتالیا و برزیل هم توانایی کسب موفقیت و پیروزی در این مسابقات را دارند. مطمئنا شاهد رقابت‌هایی جذاب در قهرمانی جهان خواهیم بود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی

والیبال ایران در رده های پایه در سطح جهانی یک قهرمانی دیگر به دست آورد. 

طرفداری | تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران یک قهرمانی مهم را به دست آورد. 

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، در فینال هم 3 بر 0 آلمان را شکست داد و قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند