Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۶۲ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند. 

 طی این مدت تعداد ۶۵ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 

هم اکنون ۲۴۵ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری که از این تعداد ۵۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند. 

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۵۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار جدید بستری و ۶ بیمار هم ترخیص شدند. 

همچنین ۱۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند. 

براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۷۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به  ۲۹۷ نفر رسید که از این تعداد ۶۱ نفر بدحال هستند. 

طی شبانه‌روز گذشته ۳ مورد فوتی بر اثر کرونا در استان مازندران گزارش شده است.

به گزارش فارس، آبریزش بینی، گلودرد، سردرد، سرفه‌های مداوم و خستگی به عنوان رایج‌ترین علائم زیرسویه‌های BA.۵ ویروس کرونا بوده که تکمیل واکسیناسیون، ماسک زدن، استقرار تهویه مناسب در اماکن سربسته، رعایت و مراقبت‌های بهداشتی است. 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: وضعیت کرونا موارد ابتلا بستری شدگان کرونا فوتی کرونایی پیک هفتم سویه اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی بستری شد

آرمین زارعی به دلیلی فشار عصبی از ساعاتی پیش در بیمارستانی در تهران بستری شده است.

به گزارش صبا، این خواننده که در هفته‌های گذشته با کمپانی طرف قرارداد سابق خود به مشکلاتی برخورده، به نظر می‌رسد همچنان درگیر این موضوعات است و حالا احتمالا شدت این فشار‌ها و موارد دیگر جوری ست که احوالات جسمی آرمین را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

این خواننده هفته گذشته در نامه‌ای به دفتر موسیقی ارشاد خواستار ممانعت از هرگونه اقدامی در خصوص قرارداد مورد بحث با شرکت مربوطه شد و مدعی‌ست آن قرارداد از سوی او فسخ شده است. این در شرایطی‌ست که کمپانی ترانه شرقی برای روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت کنسرت این خواننده را قرار است برگزار کند و تبلیغات محیطی گسترده‌ای را نیز در سطح شهر انجام داده و بلیت فروشی کرده است.

حالا در ساعات گذشته آرمین زارعی از شدت فشار عصبی در بیمارستان بستری شده و مشخص نیست آیا کنسرت این خواننده ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت در تهران روی صحنه خواهد رفت یا خیر.

کمپانی «ترانه شرقی» همچنان درباره همه حواشی این دو هفته سکوت اختیار کرده است.

دیگر خبرها

  • آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی بستری شد
  • آمار هولناک از فوت بیماران تالاسمی در ایران
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران