Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمیه متقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط خود و تیم ملی پارادوومیدانی اظهار داشت: هفتمین اردوی تیم ملی را پشت سر گذاشتم، در این اردو تنها ورزشکاران رنکینگ طلایی آسیا حضور داشتند که برای مسابقات جایزه بزرگ مراکش آماده می‌شوند که 19 شهریور ماه راهی مراکش خواهیم شد. من هم شرایط بسیار خوبی را دارم و امیدوارم اول از همه بتوانم در این مسابقات رکورد خودم را ارتقا دهم و دوم مدال خوش رنگ طلای مسابقات را هم از آن خودم کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بانوی قهرمان پارالمپیک توکیو با اشاره به مسابقات جایزه مراکش گفت: این مسابقات برایم بسیار حائز اهمیت است چرا که بعد از رقابت‌های پارالمپیک توکیو که رکورد المپیک را جا به جا کردم و نشان طلا را کسب کردم اولین مسابقاتی است که حضور خواهم داشت. بعد از رقابت‌های پارالمپیک پاریس به کرونا مبتلا شدم و مجبور شدم 2 هفته تمام خودم را قرنطینه کنم و بعد از 2 هفته دوباره تمرینات خودم را از سر بگیرم. تا  امروز حدود  ماه است که در تمرینات حضور دارم و کارم را به صورت جدی و با برنامه دنبال می‌کنم. جایزه بزرگ مراکش اولین مسابقاتی است که بعد از پارالمپیک شرکت می‌کنم و انتظار خودم این است که حداقل بتوانم رکوردم را ارتقا دهم و عملکرد خوبی را داشته باشم.

متقیان در پاسخ به این سوال که بعد از پارالمپیک توکیو انتظارات از وی بالا رفته است عنوان کرد: در این مسابقات تنها به ارتقاء رکورد شخصی خودم فکر می‌کنم و اگر بتوانم در درجه دوم رکورد جهانی را هم جا به جا خواهم کرد. بعد از پارالمپیک توکیو انتظارات از هاشمیه متقیان بالا رفته است و این موضوع کارم را بسیار سخت می‌کند. همه نگاه‌ها به من است و انتظار دارند تا رنکینگ جهانی خودم را حفظ کنم. هدف اصلی من پارالمپیک پاریس است و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم در مسابقات جهانی سال آینده که رقابت‌های کسب سهمیه پارالمپیک پاریس هم به شمار می‌رود به صورت مستقیم جواز حضور در پارالمپیک پاریس را کسب کنم.

بانوی قهرمان پارالمپیک توکیو در پاسخ به این سوال که فدراسیون از شما چه انتظاراتی دارد؟ گفت: وقتی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک نگاه ویژه‌ای به من دارند یعنی هرطور که هست باید رکورد خودم را حفظ کنم و حتی در صورت توان این رکورد را جا به جا کنم.  تقریبا پس از یک سال به میدان رقابت‌ها بر خواهم گشت و این مسابقات به من کمک می‌کنند تا با قوانین جدید داوری نیز آشنا بشم. جهانی بودن این مسابقات از هر حیث برایم بسیار مهم است چرا که داورانی که در این رقابت‌ها حضور دارند داوران بین مللی هستند. به نوعی این رقابت محک خوبی برای من است تا بتوانم پس از گذشت یکسال خودم را محک بزنم و با حریفانم به رقابت بپردازم.

وی افزود: توجه فدراسیون به رشته دوومیدانی خاص بوده که آن هم به دلیل کسب مدال ورزشکاران این رشته در میادین بین المللی است. بعد از المپیک هم اردوهای تیم‌های ملی برگزار شد تا بتوانیم با قدرت در بازی‌های آسیایی حضور پیدا کنیم که این رقابت‌ها به تعویق افتاد، اما با این حال فدراسیون اردوهای تیم ملی را تعطیل نکرد که خود جای تشکر دارد اردو ها هم تا به امروز بسیار عالی برگزار شده به طوری که ورزشکاران در این مدت با مربیان شخص تمرینات خود را پشت سر گذاشته اند.

متقیان در پایان در خصوص برنامه فدراسیون برای قهرمانان رسته پارادو‌‌ومیدانی خاطر نشان کرد: نگاه فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک نگاه کیفی است و نفرات برتر اول تا سوم بیشتر در معرض توجه هستند. ورزشکاران جانبازان و معلولین هم پتانسیل‌های بالایی دارند و می‌توانند همیشه بالاتر از حد انتظار مسئولین ظاهر شوند. مطمئنم به دلیل اینکه مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک پیش از رقابت‌های آسیایی هانگژو برگزار خواهد شد همه ورزشکاران توان  100 درصدی خود را خواهند گذاشت تا بتوانند کسب سهمیه کنند و جواز حضور در رقابت‌های پاریس به دست آورند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هاشمیه متقیان قهرمان پارالمپیک پارادوومیدانی پارالمپیک پاریس بانوی قهرمان پارالمپیک پارالمپیک توکیو پارالمپیک پاریس رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور

دبیر هیئت تیراندازی مازندران از راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشوری در رده جوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی‌مصطفی رجبی شامگاه _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشوری اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور دو بانوی توانمند در رشته تیراندازی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر امروز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیئت تیراندازی مازندران با حضور در این رقابت‌ها به همراه تیم تیراندازی استان و برعهده گرفتن مربیگری ورزشکاران عنوان کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

رجبی خاطرنشان کرد: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 750197

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...