Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@17:54:04 GMT

ارزیابی کولاکوویچ از ترکیب جدید تیم ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۴۸۶۱

ارزیابی کولاکوویچ از ترکیب جدید تیم ایران

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان با اشاره به عملکرد ملی‌پوشان تازه ملحق شده ایران در جام واگنر گفت: تیم کنونی ایران از تیمی که در لیگ ملت‌ها به میدان رفت، بسیار قدرتمندتر است.

به گزارش مشرق، ایگور کولاکوویچ پس پیروزی شاگردانش برابر ایران در دومین روز جام واگنر اظهار داشت: دیدار برابر این تیم همیشه سخت و دشوار، ولی جذاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تماشاگرانی که به سالن آمده بودند از این بازی لذت بردند چرا که در این دیدار امتیازات زیبایی میان دو تیم رد و بدل شد و در نهایت پیروزی از آن صربستان بود. اگر شرایط کمی متفاوت بود ایران پیروز این دیدار دشوار بود. در نهایت از پیروزی برابر حریفی قدرتمند خوشحالیم.

کولاکوویچ در رابطه با تغییرات در ترکیب ایران گفت: البته که مجرد کمک بسیار بزرگی به این تیم در بخش دفاعی خواهد کرد. در مورد کریمی هم بعد از جراحی اطلاعی از وضعیتش نداشتم. اما مطمئنا بازی به بازی به شرایط مسابقه نزدیک شده و عملکرد خوب خود را تکرار خواهد کرد.

وی ادامه داد: صابر کاظمی هم دو هفته پایانی لیگ ملت‌ها برای ایران به میدان نرفت اما حالا با قدرت به ترکیب بازگشته و به تیم کمک می‌کند. چهره جدیدی که در ترکیب تیم ایران جلب توجه می‌کرد جواد معنوی‌نژاد بود که بازیکن با تجربه‌ای است و در آمادگی به سر می‌برد. با این اوصاف تیم کنونی ایران از تیمی که در لیگ ملت‌ها به میدان رفت بسیار قدرتمندتر است.

وی افزود: نمیخواهم بگویم چه کسی در تیم صربستان بهترین عملکرد را داشت. همه بازیکنان عالی بودند. فقط لیسینایچ کمی بهتر از از سایرین بود.

وی در ارتباط با پیش بینی نتیجه قهرمانی جهان اظهار کرد: نمی‌خواهم در این مورد اظهارنظر کنم اما مطمئنا رقابت‌های جذابی را شاهد خواهیم بود.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار می‌شود و شاگردان عطایی روز شنبه در سومین و آخرین مسابقه خود در این دوره از رقابت‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران مقابل آرژانتین قرار خواهند گرفت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت ایگور کولاکوویچ تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال صربستان صابر کاظمی جواد معنوی نژاد جام واگنر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 6089726

دیگر خبرها

  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب اولیه ایران برابر ازبکستان
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟