Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختصاص ۱۹۹ میلیارد تومان برای تکمیل چهار طرح راه و شهرسازی، بررسی رفع مشکل تامین آب قم در دور دوم سفرهای استانی رییس جمهوری، تولید ۲ هزار و ۴۰۰ تن ماهی ، ایجاد یکهزار و ۱۶۰ اشتغال پایدار در سال گذشته ،‌ تولید ۱۹ هزار و ۵۰۰ تن کود سولفات پتاسیم، سطح زیر کشت باغات شهرستان کهک یک‌هزار و ۵۰۰ هکتار است، اجرایی شدن ۷۰ درصد مصوبات استانداری قم، افزایش ظرفیت پرورش مرغ آرین، قم باید قطب پوشاک ایرانی اسلامی شود،  نیاز به ۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی زیرساخت های کشاورزی آسیب دیده از سیل از دیگر اخبار هفته گذشته قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمایه گذاری ۱۸هزار میلیاردی ریالی برای تکمیل طرح‌های صنعتی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: تعهد سرمایه‌گذاری امسال استان برای تکمیل ۴۹ طرح‌ صنعتی در قالب راه‌اندازی واحدهای صنعتی و توسعه واحدهای موجود ۱۸ هزار میلیارد ریال و تاکنون بیش از میزان تعهد در این بخش سرمایه‌گذاری شده‌است.

اکبر ابدالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: در همین رابطه این روند رو به رشد تا پایان‌سال جاری برای افزایش ظرفیت‌های صنعتی استان ادامه می‌یابد.

وی افزود: با این حجم سرمایه‌گذاری در بخش تکمیل طرح‌های صنعتی استان قم برای سه‌هزار و ۷۸۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد و این موضوع نشان از اهمیت سرمایه‌گذاری در حوزه فعالیت‌های تولیدی دارد که می‌تواند اشتغالزایی مناسبی به دنبال داشته باشد.

 اختصاص یکهزار و ۴۰۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: امسال هزار و ۴۰۷ میلیارد تومان از بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ ویژه تسهیلات اشتغال به استان اختصاص یافته‌است.

محسن امیدیان هفته گذشته درکارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری در سالن کرامت استانداری، افزود: احیای واحدهای راکد صنعتی در سطح روستاها و مناطق شهری در اولویت ارائه تسهیلات اشتغال پایدار باشد.

وی  ادامه داد: برای ایجاد ارزش افزوده از صنایع مزیت دار استان مانند صنعت چوب و مبلمان، کفش و غیره باید بازار عرضه و معرفی کالا در بستر مجازی و فضاهای نمایشگاهی فراهم شود.

نیاز به ۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی زیرساخت های کشاورزی آسیب دیده از سیل

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: بر اساس آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته از چهار منطقه‌ای که مدتی قبل در این استان دچار سیل شد، به اعتباری معادل ۶۵ میلیارد تومان برای بازسازی زیرساخت‌های کشاورزی آسیب دیده از این حادثه نیاز است.

محمد حسین احمد پور درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: چهار نقطه از استان قم در هفته نخست مردادماه‌جاری در معرض سیل قرار گرفت که اقدام‌های اولیه‌ای برای رفع مشکل‌های کشاورزان آن مناطق که شامل منطقه کهندان، حاجی آباد نیزار،‌ مسیله و جاده قدیم تهران بود، انجام شد.

وی با اشاره به این که امدادرسانی اولیه به کشاورزان آسیب دیده با ارسال ماشین آلات مورد نیاز در کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع حادثه انجام شد، افزود: در همین ارتباط شاهد به‌کارگیری بیل‌های مکانیکی به مدت ۱۶۰ ساعت، استفاده از لودر به مدت ۱۴۵ ساعت و فعالیت مینی بیل به مدت ۱۰۰ ساعت در مناطق حادثه دیده بودیم.

تولید ۲هزار و ۴۰۰ تن ماهی درقم  

 معاون شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته امسال ۲ هزار و ۴۰۰ تن انواع ماهیان گرمابی و سردابی در استخرهای پرورش ماهی استان تولید می‌شود.

سید اکبر شکراللهی هفته گذشته درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: شیلات استان در سه بخش ماهیان گرمابی، ماهیان سردابی و ماهیان زینتی به تولید محصول می‌پردازد که در همین رابطه تا پایان سال‌جاری یک‌هزار و ۵۰۰ تن ماهی گرمابی و ۹۰۰ تن ماهی سردابی که ارزش غذایی بالایی دارند در قم تولید خواهد شد.

وی افزود: ۲۰۸ استخر ذخیره آب دومنظوره در زمینه پرورش ماهیان گرمابی و ۹۳ استخر نیز برای پرورش ماهیان سردابی در قم فعال است و بیش از ۳۰۰ نفر در زمینه پرورش ماهیان خوراکی در این استان به فعالیت می‌پردازند.

وی ادامه داد: اقدام‌های لازم برای گسترش سطح تولید آبزیان درقم انجام شده‌است و این استان با وجود موقعیت آب و هوایی ویژه‌ای که دارد در زمینه پرورش انواع ماهی به جایگاه مناسبی رسیده‌است و تلاش‌های برای ارتقا این جایگاه در سال‌های آینده ادامه می‌یابد.

اختصاص ۱۹۹ میلیارد تومان برای تکمیل چهار طرح راه و شهرسازی 

مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: در جریان سفر دی‌ماه سال ۱۴۰۰رییس جمهور به این استان، مبلغ ۱۹۹ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل چهار پروژه در دست اجرای این اداره کل اختصاص داده شده‌است.

 محمد صادقی هفته گذشته در این زمینه افزود: از مجموع ۳۵ مصوبه سفر رییس جمهور به استان قم در حوزه فعالیت‌ها و ماموریت‌های وزارت راه و شهرسازی، تعداد ۲۳ مصوبه مربوط به این اداره کل می‌باشد که بخش عمده آن در حال پیگیری و اقدام است.

وی اضافه کرد: ۴۹ میلیارد تومان برای بهسازی و احداث محور قم - نیزار(کیلومتر ۳۰ تا ۳۸) اختصاص یافت که ۳۸ میلیارد تومان از آن تاکنون دریافت و بیش از پنج میلیارد تومان قیر به پروژه تزریق شد.

صادقی درخصوص مصوبه محور قم- جعفریه، گفت: تکمیل ۱۳ کیلومتر راه در محور قم- آوه و احداث تقاطع علی‌آباد از دیگر مصوبات استان در حوزه راه و شهرسازی بود که ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور برای این پروژه مصوب شده‌است.

قم باید قطب پوشاک ایرانی اسلامی شود

 رییس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: اعتقاد ما بر این است که قم می‌تواند قطب پوشاک ایرانی اسلامی باشد و در این راستا باید اقدام‌های لازم‌ نیز انجام شود.

 اکبر ابدالی در نخستین همایش صنعت پوشاک قم در سالن همایش ونوس با اشاره به پیشرفت صنعت پوشاک قم، بیان کرد: در حوزه برندینگ، تبلیغات و بسته بندی هنوز جای کار بسیاری مانده است.

وی با بیان اینکه باید یک طرح جامع برای صنعت پوشاک قم تدوین شود، عنوان کرد: همچنین در این حوزه باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها نیز استفاده شود.

افزایش ظرفیت پرورش مرغ آرین در قم

 معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: با ارائه بسته‌های حمایتی همچون پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به مرغداران ، ظرفیت پرورش مرغ آرین در این استان افزایش می‌یابد.

منصور دیان اردستانی هفته گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: در همین رابطه دستورالعمل فرآیند پرداخت تسهیلات یارانه‌دار به پرورش دهندگان مرغ آرین ابلاغ شده که بر اساس آن، امکان پرداخت تسهیلات ۶ درصدی به‌منظور پرورش مرغ گوشتی از سویه آرین در استان قم فراهم شده‌است و این روند تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه قم در زمینه پرورش طیور ظرفیت‌های قابل توجهی دارد،‌ تاکید کرد: حمایت از بهره‌برداران این بخش مهم اقتصادی در استان، علاوه بر افزایش میزان تولید محصول و درآمدزایی بیشتر، به ارتقا امنیت غذایی که از شاخص‌های مهم مورد توجه سازمان جهاد کشاورزی است نیز کمک می‌کند.

وی ادامه داد: میزان جوجه‌ریزی مرغ گوشتی در قم طی ماه‌های اخیر متناسب با نیازهای استان و ظرفیت‌های صادراتی آن توسط بهره‌برداران در حال انجام است و در این رابطه به دنبال افزایش استفاده از نژاد آرین هستیم که می‌تواند موجب مقاوم سازی صنعت مرغداری در برابر تحریم‌های ظالمانه شود.

اجرایی شدن ۷۰ درصد مصوبات استانداری قم 

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با بیان اینکه معتقدیم با حضور میدانی مسئولین در سطح استان مسائل و مشکلات برطرف می‌شود گفت: تاکنون ۷۰درصد مصوبات استانداری قم اجرایی شده‌است.

 سید مهدی قریشی  در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم و جمعی از مسئولین دانشگاه افزود:‌ از ابتدای فعالیت استاندار از آبانماه گذشته تاکنون بیش از ۱۵۰۰ مصوبه  دراستان داشته‌ایم.

وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه  دانشگاه‌ها باید در حل مشکلات جامعه به دستگاه‌های اجرایی کمک کنند اظهار داشت:  پژوهش‌های دانشگاهی باید مساله محور باشد.

یکهزار و ۵۰۰ هکتار سطح زیر کشت باغات شهرستان کهک 

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کهک قم گفت: سطح زیر کشت باغات در این شهرستان یک‌هزار و ۵۰۰ هکتار است که در آن‌ها انواع محصولات کشاورزی تولید می‌شود.

سید احمد افضلی هفته گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: گیلاس، گردو، زردآلو، انار، بادام و فندوق از مهمترین محصولات باغی شهرستان کهک است که توسط کشاورزان ماهر این شهرستان در بهترین کیفیت ممکن تولید و به بازار برای مصرف مردم عرضه می‌شود.

وی افزود: در همین رابطه سطح زیر کشت باغات در شهرستان کهک شامل گیلاس ۴۵۰ هکتار با میزان تولید پنج‌ هزار و ۴۰۰ تُن محصول، گردو با سطح زیر کشت ۲۶۰ هکتار و ۳۹۰ تُن محصول و زردآلو با سطح زیر کشت ۱۸۰ هکتار و تولید یکهزار و ۸۰۰ تُن محصول است.

وی ادامه داد: همچنین دیگر محصولات باغی شهرستان از جمله انار در سطح زیر کشت ۱۵۰ هکتار و میزان تولید محصول یکهزار و ۸۰۰ تُن، بادام با سطح زیرکشت ۱۰۰ هکتار و ۱۸۰ تُن محصول و نیز فندوق با ۱۰۰ هکتار سطح زیر کشت و ۱۰۰ تُن تولید محصول است. 

شهرستان کهک از ۲ بخش مرکزی و فردو تشکیل شده ‌است، شهر کهک در این شهرستان نیز در جنوب استان قم قرار دارد و فاصله آن تا شهر قم حدود ۳۰ کیلومتر است.

بررسی رفع مشکل تامین آب قم در دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور

 استاندار قم گفت: در دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور در نظر داریم رفع مشکل تامین آب استان را که از جنوب کشور بررسی کنیم.

 سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای ائمه جمعه استان قم  در سالن جلسات شبستان حرم حضرت معصومه(س)، با اشاره به اینکه در مواردی مانند آب به قم جفا شده است، افزود:‌در این موارد پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم تا مشکلات را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه در اصفهان این آب با کمک بخش خصوصی تامین شده‌است، گفت: در استان قم و در حوزه صنعتی ظرفیت‌هایی چون ذوب آهن اصفهان وجود ندارد و نیازمند حمایت‌های ملی هستیم.

تولید ۳۰ میلیون جفت انواع کفش 

 رییس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال‌جاری ۳۰ میلیون جفت انواع کفش و پایپوش در قم تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

محمد جواد ناطق هفته گذشته  درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ بیان کرد: در همین رابطه از ابتدای سال‌جاری تا پایان تیرماه بیش‌ از ۱۶ میلیون جفت انواع پایپوش و کفش در واحدهای صنعتی استان قم تولید و به بازار عرضه شده‌است که این میزان تولید نشان از موفقیت برنامه‌ریزی انجام شده در این بخش دارد.

وی با اشاره به این که طی مدت یاد شده ۵۴ درصد برنامه امسال سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در زمینه تولید کفش محقق شده‌است، افزود: حمایت از صنعتگران فعال در عرصه تولید این محصول عامل مهمی برای تحقق هدف‌گذاری صورت گرفته‌است و ما امیدواریم میزان تولید کفش در قم تا پایان سال‌جاری از مقدار تعیین شده نیز بیشتر شود.

وی با اشاره به کیفیت بالای کفش تولید شده در قم، ادامه داد: کفش‌های تولید شده در واحدهای صنعتی این استان علاوه بر پاسخ به نیاز بازار داخلی، در بازارهای بین‌المللی نیز جایگاه خاص خود را دارد و طی سال‌های اخیر اقدام‌های قابل توجهی برای صادرات این محصول به کشورهای مختلف جهان انجام شده‌است.

رتبه بندی کارخانه‌های خوراک دام در قم 

 معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: کارخانه‌های تولید کننده خوراک دام و طیور در قم با هدف افزایش کیفیت محصولات براساس استانداردهای تعیین شده، رتبه بندی می‌شود.

منصور دیان اردستانی هفته گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ بیان کرد: کارخانه‌های تولید کننده خوراک دام و طیور به‌منظور بهینه‌سازی استفاده از مواد مغذی و ارائه جیره‌های متوازن و بهره‌گیری از دانش روز تغذیه و تولید غذای سالم توسعه‌ یافته‌اند.

وی افزود: در این راستا، معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی قم با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بر مبنای معیارهای ابلاغی از سوی وزارت جهاد کشاورزی با اعمال استانداردهای فنی و به‌کارگیری یک سیستم جامع ارزیابی و تعیین شاخص‌ها، بهبود بهره‌وری و ارتقای کمی و کیفی تولیدات این صنعت را در دستور کار قرار داده‌است.

رونق تولید در قم نیازمند توسعه خوشه‌های شغلی 

استاندار قم گفت: برای رونق تولید در این استان باید بدنبال توسعه خوشه‌های شغلی با مزیت نسبی و اطمینان بخش از نظر پایداری اشتغال پیش برویم.

سیدمحمد شاهچراغی  در کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری در سالن کرامت استانداری، افزود: چوب و مبلمان، کفش و دمپایی و انگشتر از ظرفیت‌های شغلی مهم استان می‌باشد که بازار مصرف و فروش آن در داخل و خارج از کشور فراهم است.

وی اظهار داشت:‌ خوشه‌های شغلی مانند کفش، چوب و مبلمان و انگشتر ظرفیت بالایی جهت توسعه در بین روستاها و همچنین اشتغال خانگی دارد.
وی بیان کرد: یکی از مباحث مهم در ارائه تسهیلات روستایی پرداخت و هزینه دقیق آن در مباحث مربوط به اشتغال پایدار است.
استاندار قم ادامه داد: در قالب بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه نیز امسال افزون بر یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به متقاضیان روستایی پرداخت خواهد شد.

تولید  ۱۹ هزار و ۵۰۰ تن کود سولفات پتاسیم در قم 

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قم گفت: در راستای تامین نیاز کشور به کودهای شیمیایی، طی‌سال‌های اخیر ۱۹ هزار و ۵۰۰ تُن کود سولفات پتاسیم در این استان تولید شده‌است.

حسین زند در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: در راستای اجرای سیاست‌های خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی کودهای شیمیایی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی طی قرارداد با تولیدکنندگان داخلی، کودهای شیمیایی مورد نیاز کشور را تامین می‌کند.

وی اقدام‌های انجام شده طی سال‌های اخیر در تولید و خودکفایی کودهای فسفاته و پتاسه را کم سابقه و بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: با برنامه‌ریزی و تلاش به‌عمل آمده در این چند سال اخیر مقدار ۱۹ هزار و ۵۰۰ تُن کودهای سولفات پتاسیم گرانوله و پودری مورد نیاز کشاورزان از محل قراردادهای منعقده واحدهای تولید کننده در استان قم تولید و در سطح کشور توزیع شده‌است.

ایجاد یکهزار و ۱۶۰ اشتغال پایدار در قم

ییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم گفت: سال گذشته در قالب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ۵۳۳ اشتغال کلان و ۶۲۷ اشتغال خرد ایجاد شد.

حسن نادری هفته گذشته  در کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری در سالن کرامت استانداری، بااشاره به ارائه تسهیلات برای اشتغال پایدار در روستاهای استان،افزود: از محل تبصره ۱۸ و ۱۶ روند ارائه تسهیلات از سال قبل آغاز و امسال نیز دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار در دو بخش حمایتی و غیرحمایتی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

برچسب‌ها بسته خبری قم استانداری قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته خبری قم استانداری قم بسته خبری قم استانداری قم گفت وگو با خبرنگار ایرنا میلیارد تومان اعتبار میلیارد تومان تا پایان سال جاری سطح زیر کشت باغات اشتغال پایدار سرمایه گذاری تسهیلات اشتغال ۱۹ هزار و ۵۰۰ ت زمینه پرورش ارائه تسهیلات سولفات پتاسیم هفته گذشته همین رابطه راه و شهرسازی استانداری قم مصوبات استان معدن و تجارت میزان تولید تولید محصول شهرستان کهک هزار و ۴۰۰ ت برنامه ریزی برای تکمیل رییس جمهور پرورش ماهی پرورش مرغ انجام شده آسیب دیده ت ن محصول قم تولید رفع مشکل انجام شد خواهد شد مرغ آرین استان قم بر اساس ن تولید تن ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: تاکنون تعداد ۳۴۱ نفر از جامعه هدف سازمان به تفکیک به تعداد ۲۷۵ نفر افراد دارای معلولیت، ۱۲ نفر زنان سرپرست خانوار و ۵۴ نفر از ببهبودیافتگان در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور مشغول به کار شدند.
علی صدر  افزود: فرایند معرفی، مشاوره شغلی و حمایت مستمر توان‌یابان از این پس از طریق مرکز پشتیبانی شغلی بهیاب تحت نظارت این شهرستان و تسهیلگران شغلی پیگیری خواهد شد. 
 وی گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق اداره بهزیستی جذب و برای اشتغالزایی تعداد ۳۵۲ نفر از جامعه هدف سازمان پرداخت شد.
صدر افزود: تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال ایجاد کنند، برای هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان وام و تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که در سال ۱۴۰۲ برای ایجاد اشتغال به تعداد ۱۷ نفر به ۳ کارفرما به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. 
وی گفت: به منظور فراهم اوردن انگیزه ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد تحت پوشش و ترغیب کارفرمایان برای جذب این افراد و نیز فراهم سازی اشتغال پایدار، فرایند هزینه کرد اعتبارات بیمه سهم کارفرما تاسقف ۲۰ درصد به کارفرمایان پرداخت می‌شود، که در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۴۱ نفر طی سه مرحله به مبلغ ۳ میلیارد تومان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد