Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور ۴۲۰۰ ورزشکار زن و مرد از ۵۲ کشور در ۲۰ رشته ورزشی از ۱۸ تا ۲۷ مرداد در شهر قونیه برگزار شد.

کاروان ورزش جمهوری اسلامی ایران در نهایت با کسب مدال ۳۹ طلا، ۴۴ مدال نقره و ۵۰ مدال برنز و مجموع ۱۳۳ مدال در مجموع جدول رده‌بندی به عنوان سومی این بازی‌ها دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشکاران اصفهانی کشورمان در این مسابقات درخشش قابل توجهی داشتند و مدال‌های رنگارنگی را برای کاروان ایران به ارمغان آوردند.

بر این اساس فرزانه فصیحی مدال نقره دو‌و‌میدانی در ماده دو ۱۰۰ متر، سمیه رحیمی مدال نقره تیمی و انفرادی ریکرو تیراندازی باکمان، هادی نوری مدال طلا تیمی و انفرادی کامپوند تیراندازی باکمان، رسول معتمدی ۳ مدال طلا وزنه‌برداری در دسته ۱۰۲ کیلو‌گرم و اعظم بختی مدال نقره تیمی و برنز انفرادی شمشیربازی در اپه را کسب کردند.

همچنین علیرضا یاوری و متین سهران مدال برنز شنا ماده ۴ در ۱۰۰ متر، شهداد مرتجی(مربی) علی‌رضا موسوی و محمدمهدی بهنام‌نیا مدال برنز هندبال آقایان، محدثه مشتاقی، شبنم علی‌خانی و مائده برهانی مدال نقره والیبال بانوان، حمیدرضا پاپی مدال برنز جودو تیمی و محمد رضایی و محمد رضایی‌طادی مدال نقره تیمی شمشیربازی اسلحه اپه تیمی را کسب کردند.

ایران در این دوره در رشته‌های دوچرخه سواری با ۱ طلا و ۱ برنز، تیر و کمان ۱ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز، تنیس روی میز ۳ طلا، ۲ نقره، کاراته ۵ نقره و ۳ برنز، کشتی ۸ طلا، ۳ نقره و ۵ برنز، تکواندو ۵ طلا، ۴ نقره، ۴ برنز، شمشیربازی ۱ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز، جودو ۱ برنز، والیبال ۱ طلا، ۱ نقره، هندبال ۱ برنز، بسکتبال ۳ در۳ با ۱ برنز، شنا ۱ برنز، دوومیدانی ۱ نقره، ۱ برنز، ژیمناستیک ۲ برنز، وزنه برداری ۹ طلا، ۶ نقره و ۱۲ برنز، تیراندازی _
و همچنین پاراشنا ۵ طلا، ۶ نقره، ۴ برنز، پارا تیروکمان ۵ طلا، ۵ نقره، ۳ برنز، پاراتنیس روی میز ۴ نقره، ۷ برنز کسب کرد.

ایران با اعزام ۲۵۷ ورزشکار در ۱۶ رشته اصلی و سه رشته پارا بعد از ترکیه، آذربایجان و ازبکستان، چهارمین کاروان این بازی‌ها به لحاظ تعداد ورزشکار اعزامی بود.

ایران در دوره قبلی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۷ مجموعاً ۹۸ مدال کسب کرده و در رده سوم قرار گرفته بود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان ایران وزنه برداری تیراندازی با کمان مدال برنز مدال نقره ۱ برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی

 مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی دررده سوم ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران