Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر فولاد، حاشیه‌هایی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سینا اسدبیگی، هافبک دفاعی پرحاشیه و خبرساز تیم فوتبال پرسپولیس که به تازگی از باشگاه ذوب‌آهن به جمع سرخ‌پوشان اضافه شده، شب گذشته در جریان دیدار قرمزهای تهرانی با تیم فوتبال فولاد که با تساوی بدون گل به پایان رسید، برای دقایقی در زمین بازی حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که این بازیکن با ذوب‌آهن تمدید کرده بود و در بازی‌های دوستانه پیش فصل نیز حضور یافته بود، ناگهان راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس شد و قراردادش را با این تیم به ثبت رساند. این مسئله با اعتراض ذوبی‌ها همراه شد و آن‌ها اعتقاد داشتند که فسخ قرارداد اسدبیگی غیرقانونی بوده اما این بازیکن معتقد بود طبق یکی از بندهای موجود در قراردادش، به صورت قانونی به قراردادش با ذوب‌آهن پایان داده و به پرسپولیس پیوسته.   حالا حضور این بازیکن در جدال با فولاد باعث اعتراض خوزستانی‌ها شده و عارف عارف‌نیا، مدیر حقوقی این باشگاه در اینستاگرامش نوشت: "پیرو پیام‌های مکرر هواداران فهیم تیم محبوبم فولاد خوزستان به استحضار می‌رساند که بعد از بازی پرسپولیس و فولاد، طی نامه‌ای به کمیته محترم انضباطی در خصوص حضور آقای سینا اسدبیگی اعتراض کردیم تا در صورت پیروزی تیم ذوب‌آهن در دعوای فسخ غیرموجه بازیکن و ابطال احتمالی قرارداد پرسپولیس، بتوانیم از قانون استفاده از بازیکن غیرمجاز توسط پرسپولیس استفاده و نتیجه را به سود فولاد تغییر دهیم."   با این تفاسیر باشگاه پرسپولیس وارد بحرانی دیگر شده و در صورت تأیید ادعای ذوب‌آهنی‌ها و ابطال قرارداد اسدبیگی، هم محرومیت برای این بازیکن و باشگاه در نظر گرفته خواهد شد و هم این که امتیاز بازی با فولاد از دست خواهد رفت.   بیش‌تر بخوانید؛   لیگ برتر فوتبال| دومین تساوی بدون گل پیاپی برای سرخ‌پوشان/ بازگشت هواداران پرسپولیس هم فایده نداشت

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد الصحاف» سخنگوی جنبش حقوقی مردمی عراق تاکید کرد طرف آمریکا از گروهک‌های تروریستی برای تضمین منافع خود در عراق حمایت می‌کند.

وی در ادامه افزود: آمریکا از هر راهی که شده تلاش می‌کند از باقی مانده تشکیلات تروریستی داعش در عراق به عنوان بهانه‌ای برای طولانی کردن حضور خود در این کشور محافظت کند.

الصحاف اضافه کرد: موضع آمریکا، تداوم حضور نظامی در عراق برای تضمین منافع خود در این کشور و منطقه به ویژه خلیج فارس است.

وی بیان کرد: حضور آمریکا در عراق غیر قانونی بوده و باید از طریق کانال‌های قانونی و دیپلماتیک بر اساس یک جدول زمانی مشخص به پایان برسد.

هادی قبیسی نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنانی روز گذشته تاکید کرد که آمریکا برای احیا و فعال سازی گروهک‌های تکفیری با هدف باقی ماندن در منطقه تلاش می‌کند.

وی افزود: این کشور از داعشی ها در تونس برای منفجر کردن مسجدهای شیعیان در کویت استفاده کرد. آمریکایی‌ها همچنین از عناصر داعشی در سوریه به نفع خود استفاده کردند.

قبیسی اضافه کرد: آمریکا به خوبی از شکست راهبرد خود در جنگ غزه و پیشروی‌های محور مقاومت در منطقه از طریق هدف گرفتن مستقیم رژیم صهیونیستی خبر دارد. این کشور می‌داند که حساسیت‌های مذهبی و فرهنگی در جهان اسلام به دلیل همبستگی میان گروه‌های مختلف حول محور حمایت از مقاومت فلسطین کمرنگ شده است.

کد خبر 6090762

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • درخشش سینای پرسپولیس دود شد و به هوا رفت!