Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «خلیل العواوده» اسیر ۴۰ ساله فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی که از حدود ۱۶۰ روز پیش تا کنون در اعتصاب غذا به سر می‌برد، در نخستین اظهارات پس از اعلام تعلیق بازداشت اداری اش گفت: من با تعلیق بازداشت اداری به اعتصاب غذای خود پایان نمی‌دهم و این اعتصاب تا زمان دستیابی کامل به آزادی ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: بار دیگر به ملت فلسطین و اعلام همبستگی آنها با اعتصاب غذای خود ادای احترام می‌کنم.

این اظهارات العواوده در حالی است که دادگاه عالی رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه حکمی فوری را پیرامون تعلیق بازداشت اداری «خلیل محمد عواوده» اسیر فلسطینی که دست به اعتصاب غذا زده است، صادر کرد.

در همین حال، رئیس باشگاه اسرای فلسطینی گفت: ما در خصوص حکم تعلیق بازداشت اداری خلیل عواوده تردید داریم و این امر به معنای توقف بازداشت وی نیست. وی همچنین تاکید کرد که بازداشت عواوده پس از آتش بس در غزه نباید حتی یک روز تداوم پیدا می‌کرد.

وکیل خلیل عواوده هم خبر داد که اعتصاب غذای عواوده متوقف نخواهد شد چرا که وی خواستار آزادی خود است نه تعلیق بازداشت.

کد خبر 5567379

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین روسیه ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین اوکراین عراق سوریه جنگ اوکراین ترکیه ایران تایوان عربستان سعودی برجام افغانستان تعلیق بازداشت اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینجا سرزمین آزادی‌هاست! | ببینید

دریافت 2 MB

همشهری آنلاین: اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین همچنان ادامه دارد. در این اعتراضات بسیاری از معترضان بازداشت شده‌اند.

در این فیلم صحنه بازداشت یکی از اساتید دانشگاه نشان داده شده است. بازداشت‌ها در آمریکا در حالی است که واشنگتن خود را سرزمین آزادی‌ و دموکراسی می داند.

کد خبر 848132 برچسب‌ها خبر مهم ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • گزارش المیادین از توافق حماس و اسرائیل برای آزادی اسرا
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • اینجا سرزمین آزادی‌هاست! | ببینید
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز