Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت: در هفته جاری ایستگاه شماره ۲۷ آتش‌نشانی اصفهان را در خیابان چهارباغ پایین که نزدیک‌ترین ایستگاه به بازار اصفهان، بافت تاریخی شهر و محور چهارباغ است و می‌تواند دغدغه شهرداری را برای ایمنی بازار کاهش دهد، افتتاح خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه بیست‌ونهم مردادماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، با تاکید بر تلاش شهرداری اصفهان برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهر، اظهار کرد: از هفته جاری هر دو هفته یکبار پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی را تا پایان سال رونمایی یا آغاز خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در هفته جاری پروژه‌های منطقه سه شهرداری کلنگ‌زنی می‌شود یا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: بازار بزرگ اصفهان شریان و جریان اصلی شهر محسوب می‌شود که در طول تاریخ با اتصال دو میدان عتیق یا میدان امام علی (ع) به میدان امام (ره)، دو دولتخانه سلجوقی و صفوی را به هم وصل کرده است.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه از سال ۹۸ کار بزرگی در محور گردشگری میدان تا میدان آغاز شده است، تصریح کرد: این پروژه حدود ۲۰ کیلومتر طول دارد که مرمت کف و سبک‌سازی سقف آن توسط مرمت‌گران در حال انجام است، اما به دلیل شرایط خاص بازار و عرض کم، انجام این پروژه طولانی و فرسایشی شده بود و باعث نارضایتی بازاریان شد، از این رو در یکسال اخیر به سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری بر تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه تاکید شد.

وی خاطرنشان کرد: یک کیلومتر از مرمت کف و سبک‌سازی سقف محور گردشگری میدان تا میدان آماده بهره‌برداری است و روز چهارشنبه _دوم شهریورماه ۱۴۰۱_ با حضور بازاریان رونمایی خواهد شد.

قاسم‌زاده گفت: در هفته جاری ایستگاه شماره ۲۷ آتش‌نشانی اصفهان را در خیابان چهارباغ پایین که نزدیک‌ترین ایستگاه به بازار اصفهان، بافت تاریخی شهر و محور چهارباغ است و می‌تواند دغدغه شهرداری را برای ایمنی بازار کاهش دهد، افتتاح خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در هفته جاری پروژه‌ای با عنوان مرکز تخصصی ویژه کودک و نوجوان در محله دردشت کلنگ‌زنی خواهیم کرد، تصریح کرد: منطقه سه شهرداری اصفهان از لحاظ تعداد مسجد غنی است، اما از لحاظ مراکز تخصصی ویژه کودک و نوجوان دچار فقر فرهنگی است که با احداث این کتابخانه و مرکز تخصصی، یکی از نیازهای مهم اهالی منطقه برطرف خواهد شد.

کد خبر 597939

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیریت شهری کلانشهر شهر علی قاسم زاده شهردار اصفهان شهرداری اصفهان ايستگاه آتش نشاني چهارباغ از میدان تا میدان مرمت بازار شهرداری برنامه ریزی شهری افتتاح پروژه های عمرانی برنامه سلام اصفهان محله دردشت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هفته جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در اهواز فعال است گفت: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری در اهواز تلاش شد تا سهم بخش عمرانی در بودجه شهرداری اهواز افزایش پیدا کند در حالی که در گذشته بیش از ۸۰ درصد بودجه شهرداری صرف هزینه‌های جاری می‌شد.

وی افزود: این فرآیند و سهم عمرانی در بودجه شهرداری در هر سال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، به نحوی که در سال جاری سهم پروژه‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰ هزار میلیاردی شهرداری اهواز به بیشترین میزان طی سال‌های گذشته رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه حمل‌ونقل، عمران و محیط زیست فعال است با این حال با توجه به ابلاغ بودجه سال جاری انتظار می‌رود این میزان بیشتر شود.

محمودی تاکید کرد: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

کد خبر 750039

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است