Web Analytics Made Easy - Statcounter

فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان و شرکت ملی صنایع مس ایران بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالا را در هفته گذشته به خود اختصاص دادند.

 بورس کالای ایران برترین های بورس کالا را در هفته چهارم مرداد براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی بورس کالا اعلام کرد که بر این اساس جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله 331 هزار و 900 تن ورق سرد، گالوانیزه و گرم به ارزش بیش از 5 هزار و 682 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پالایش نفت اصفهان با فروش 138 هزار و 500 تن گوگرد گرانوله، لوب کات سبک و وکیوم باتوم به ارزش بیش از یک هزار و 294 میلیارد تومان، دوم شد.

ملی صنایع مس ایران با فروش 5 هزار و ٢٣� تن سولفور مولیبدن، کنسانتره فلزات گران بها، مس کاتد و مس کم عیار به ارزش نزدیک یک هزار و ٩٨ میلیارد تومان، سوم شد.

بهمن موتور با ثبت معامله 600 دستگاه دیگنیتی و فیدلیتی به ارزش بیش از 609 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

پالایش نفت تهران (تندگویان) با ثبت معامله 47 هزار و 700 تن گوگرد گرانوله، لوب کات سبک و سنگین و وکیوم باتوم به ارزش بیش از 531 میلیارد تومان پنجم شد.

فولاد خوزستان 4� هزار تن تختال C و شمش بلوم را به ارزش 516 میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

پالایش نفت بندرعباس با فروش 45 هزار و 500 تن لوب کات سنگین و وکیوم باتوم به ارزش 486 میلیارد تومان در جایگاه هفتم قرار گرفت.

سنگ آهن گهر زمین با ثبت معامله 190 هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن به ارزش نزدیک 469 میلیارد تومان، هشتم شد.

فولاد هرمزگان جنوب با فروش 30 هزار تن تختال C به ارزش نزدیک 350 میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

این گزارش می‌افزاید: سنگ آهن مرکزی 125 هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش 346 میلیارد تومان فروخت و دهم شد.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: میلیارد تومان ارزش بیش ثبت معامله پالایش نفت بورس کالا سنگ آهن هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۴۹۳ هزار و ۷۵۳ تن انواع کالا و محصول هستند. عرضه های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی میزبان عرضه ۱۳۱ هزار و ۳۷۴ تن مواد پلیمری و شیمیایی است. عرضه های تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت، ۱۲ هزار و ۸۶۳ تن نبشی، ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن ورق گالوانیزه، ۸ هزار و ۴۴۰ تن شمش بلوم، ۸ هزار تن ورق سرد، ۵ هزار و ۱۰ تن مس مفتول، ۳ هزار و ۸۲۰ تن ناودانی، ۳ هزار تن ورق قلع اندود، یک هزار و ۲۸۵ تن شمش آلیاژ آلومینیوم و ۶۳۵ تن بیلت آلومینیوم در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IzI

دیگر خبرها

  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳