Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس مونیخ روز چهارشنبه ۱۷ اوت (۲۶ مرداد) اعلام کرد یک جوان ۱۹ ساله را که به هنگام عبور گروهی از ورزشکاران اسرائیلی در حاشیه مسابقات قهرمانی دو و میدانی اروپا سلام هیتلری داد دستگیر کرده است.

۱۶ ورزشکار اسرائیلی به مکانی رفته بودند که به یاد قربانیان حمله المپیک مونیخ سال ۱۹۷۲ معروف به «سپتامبر سیاه» ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمله از سوی یک سازمان فلسطینی صورت گرفته بود که در آن ۱۱ نفر از اعضای تیم المپیک اسرائیل کشته شدند.

اما حادثه اخیر زمانی رخ داد که ورزشکاران اسرائیلی از روی پلی که ورزشگاه را به دهکده سابق المپیک متصل می‌کند می‌گذشتند. پلیس که هیات اسرائیلی را به سمت بنای یادبود همراهی می‌کرد با مشاهده سلام هیتلری این جوان ۱۹ ساله، اقدام به بازداشت او کرد.

پلیس فرد بازداشت شده را نگهبان مقیم برلین معرفی کرد که پس از شکایت از وی، آزاد شد. سلام هیتلری و یا استفاده از علائم نازی‌ها مانند صلیب شکسته در آلمان همراه با مجازات قانونی است. این مجازات می‌تواند شامل جریمه نقدی یا حداکثر سه سال زندان باشد.

این حادثه در حالی رخ داد که آلمان در فضایی متشنج برای برگزاری بزرگداشت پنجاهمین سالگرد حمله پنج سپتامبر است. خانواده قربانیان اعلام کرده‌اند که دعوت برای شرکت در مراسم بزرگداشت را رد می‌کنند.

آن‌ها می‌گویند که مقامات آلمانی باید برای تمام «اشتباهات» و «دروغ‌هایشان» در این ماجرا به‌طور عمومی عذرخواهی کنند و سپس با بررسی آرشیوهای خود غرامت بیشتری به آ‌ن‌ها بدهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین بیمه ناباروری سلام هیتلری اسراییل صهیونیست ها محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین بیمه ناباروری سلام هیتلری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله قسام به پایگاه اسرائیلی در شرق رفح

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این عملیات تعدادی نظامی اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

دیگر خبرها

  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • تصاویر حمله قسام به پایگاه اسرائیلی در شرق رفح
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست