Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهباز بارانی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان گفت: دانش‌آموزان دختر استثنایی (دارای نیاز ویژه) هرمزگان در مسابقات کشوری قرآن و عترت در رشته‌های ترتیل، احکام و حفظ کل قرآن کریم صاحب رتبه‌های اول، دوم و سوم شدند.

بارانی گفت: در رشته ترتیل قرآن کریم راضیه اسیر آب علی از مدرسه شهید فهمیده بندر خمیر مقام اول و نازنین زینب کریمی از مدرسه مهر بندرعباس مقام دوم کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در رشته احکام معصومه بهرامجو از مدرسه کوثر میناب مقام دوم و در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز فائزه ففیهی از مدرسه ابوذر بندرعباس مقام سوم کسب کرد.

بارانی گفت: هفدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت در استان خراسان رضوی برگزار شد و از هرمزگان شش دانش آموز در این مسابقات شرکت کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن و عترت دانش آموزان استثنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست

حمید طریفی‌حسینی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت:والدین کودکانی که شش سال آن‌ها تمام و کار سنجششان انجام شده، می‌توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir به صورت الکترونیکی نسبت به ثبت‌نام فرزندشان در کلاس اول اقدام کنند.

وی با بیان این که ۱۹  اردیبهشت  ثبت‌نام کلاس اولی‌های ایرانی آغاز می‌شود؛ افزود: ثبت نام دانش آموزان اتباع پس از ثبت نام کلاس‌اولی‌های ایرانی آغاز می‌شود.

طریفی حسینی ادامه داد: دانش آموزانی که قصد جهش تحصیلی دارند باید با مراجعه به سازمان آموزش و پرورش استثنایی آزمون‌های هوش و استعداد را دهند. زمان ثبت نام این آزمون توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی اعلام می‌شود.

شایان ذکر است که تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان