Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمدتقی شاهچراغی در بازدید از دو واحد صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه با اشاره به پیش‌بینی بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومانی تسهیلات و اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به قم اظهار داشت: این تسهیلات مربوط به بخش‌های مختلفی بوده که حجم قابل‌توجهی از آن تسهیلات رونق تولید و رفع مالی واحدهای تولیدی و صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دولت تسهیلات ویژه‌ای برای رفع نیازهای واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور پیش‌بینی کرده است، ابراز کرد: سهم هر استان از این تسهیلات مشخص بوده و قم نیز بر این اساس در سال جاری و سال ۱۴۰۲ تسهیلات ویژه‌ای دریافت خواهد کرد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات و نیازها باید در سطح ملی پیگیری شود و این آمادگی وجود دارد که هرگونه موضوعی در این راستا نیاز باشد، در سطح ملی پیگیری کنیم.

وی در بازدید از این واحدها خواستار احصای مشکلات و جمع‌بندی آن‌ها ظرف مدت یک هفته آینده شد.

کد خبر 5567424

منبع: مهر

کلیدواژه: قم استانداری قم سید محمد تقی شاهچراغی سفر رئیس جمهور به قم بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه هفته دولت کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل شیوع کرونا قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ