Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، گروهی از سناتورهای دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکایی با ارائه پیش‌نویس طرحی به سنا، خواستار دائمی شدن تحریم‌های حوزه انرژی علیه ایران که در سال ۱۹۹۶ اعمال شده بود، شدند.

- شبکه الجزیره طی گزارشی در خصوص احیای احتمالی توافق هسته‌ای، به نقل از چندین منبع آگاه گزارش داد که آمریکا به ایران برای فروش ۵۰ میلیون بشکه نفت طی ۱۲۰ روز تضمین خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت که شاید آمریکا و اسرائیل بخواهند برخی مسائل را به توافق هسته‌ای با ایران ربط دهند، ولی ما چیزی نداریم که به توافق هسته‌ای ربط بدهیم.

-  رسانه‌های عبری‌زبان از مخالفت عمان با پرواز هواپیماهای رژیم صهیونیستی از حریم هوایی این کشور خبر دادند.

- یک مقام وزارت خارجه آمریکا گفت که برخی گزارش‌ها در خصوص موافقت یا تمایل واشنگتن به امتیاز دادن به ایران برای بازگشت به توافق هسته‌ای، نادرست است.

- برخی منابع از اصابت راکت به نزدیکی پایگاه آمریکایی «کنیکو» در دیرالزور سوریه خبر دادند.

- یک مقام بلندپایه اروپایی که گفت که فرانسه به عنوان طرف حاضر در مذاکرات هسته‌ای، هرگونه فاش‌شدن متن نهایی توافق پیشنهادی اروپا برای احیای برجام را تکذیب می‌کند.

- نخست‌وزیر فنلاند، به دنبال انتشار ویدئویی که وی را در یک مهمانی نشان می‌داد، اعلام کرد که آزمایش مواد مخدر داده است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جهان رژیم صهیونیستی عمان مواد مخدر واشنگتن توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه

به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از آکسیوس، بنا به گزارش‌های رسانه‌ای نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.
اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روزهای اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.
دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از «نسل کشی» شوند.
آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

دیگر خبرها

  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • بازداشت ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها