Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@14:49:16 GMT

اسقرار ۲۵ واحد صنعتی در شهرک صنعتی رزن

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۵۵۳۰

اسقرار ۲۵ واحد صنعتی در شهرک صنعتی رزن

محمدرضا سفیدبری گفت: شهرک صنعتی رزن در سطح استان همدان تنها شهرکی است که برای استقرار سرمایه‌گذاران جدید مشکل آب ندارد.

او اشاره به مساحت ۱۰۰ هکتاری شهرک صنعتی رزن گفت: ۲۵ واحد صنعتی  در این شهرک مستقر هستند.

 مدیرعامل شهرک صنعتی رزن گفت: از این تعداد، پنج واحد تعطیل و در توقیف بانک بوده که از چهار و یا پنج سال گذشته سعی شده وارد چرخه تولید شود، اما متأسفانه بانک‌های توقیف‌کننده این واحد‌ها کوتاه نیامده و در رابطه با این واحد‌ها نه قصد اجاره و نه قصد فروش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیدبری با بیان اینکه از ۲۵ واحد مستقر در شهرک ۲۰ واحد نیز فعال هستند، اضافه کرد: این تعداد واحد‌های فعال نیز برخی با نیمی از ظرفیت خود و برخی با ۲۰ درصد ظرفیت موجود خود به دلایل مختلف از جمله مشکلات سرمایه در گردش و بدهکاری فعالیت دارند.

او در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در ۳۵ هکتار از شهرک صنعتی رزن زیرساخت‌های لازم فراهم بوده و آماده واگذاری به سرمایه گذاران جدید است، گفت: چهار واحد جدید صنعتی علاوه بر ۲۵ واحد موجود مستقر در شهرک توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در دست احداث و ساخت است.

 مدیرعامل شهرک صنعتی رزن  واحد الکترونیک، قطعات خودرو، بخاری‌سازی، آلومینیوم و قطعات بتونی را از جمله واحد‌های مستقر در شهرک صنعتی رزن دانست و گفت: در شهرک صنعتی رزن زیرساخت‌های لازم و نیز تصفیه‌خانه و آتش‌نشانی فراهم بوده و این شهرک تنها شهرک صنعتی سطح استان بوده که مشکلی در رابطه با آب ندارد و به همین واسطه از سرمایه‌گذاران جدید برای حضور و استقرار در این شهرک استقبال می‌کند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی شهرک صنعتی رزن سرمایه گذاران ۲۵ واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام صددرصدی حدنگاری اراضی شهرک‌های صنعتی هرمزگان

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اتمام صددرصدی حدنگاری اراضی و املاک شهرک‌های صنعتی هرمزگان خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بدو ورود به بندرعباس، با حضور در نشست تخصصی با فعالان اقتصادی، هیأت رئیسه و اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان هرمزگان، راهکارهای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات ثبتی به فعالان اقتصادی و صنعتی این استان در راستای تحقق شعار سال را مورد بررسی قرار داد.

بابایی در این دیدار با بیان اقدامات ویژه دستگاه قضایی بویژه سازمان ثبت در حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در همراهی با دولت گفت: تمامی تمهیدات لازم جهت تسریع و تسهیل امور تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و مشاغل خرد و خانگی در ثبت شرکتها، علائم تجاری، طرح های صنعتی و نشانه های جفرافیایی اتخاذ شده و بعد از انجام موفق پرداخت و امضاء الکترونیکی در سال گذشته و کاهش بیش از 80 درصدی مراجعین حضوری در حوزه ثبت شرکتها، تا هفته قوه قضائیه سال جاری نیز با راه اندازی سامانه جامع ثبت شرکتها و اجرای رسمی تعیین نام هوشمند، شاهد تحولات بزرگ تری در ارائه خدمات ثبتی در سال جهش تولید با مشارکت مردم خواهیم بود.

ارائه تسهیلات لازم در بخش مستندسازی و تهیه نقشه جهت سند دار شدن اراضی و املاک تولیدکنندگان و مردم بویژه در اراضی کشاورزی، لزوم تقویت نظارتها در عرصه شرکتها از سوی تمامی دستگاههای متولی به جهت جلوگیری از هدر رفتن منابع و ایجاد انحراف در جریان اقتصادی از سوی شرکتهای صوری و کاغذی، تعلیق بیش از 800 هزار شرکت صوری در سال گذشته و ایجاد مسیر سبز برای فعالان اقتصادی، شرکتهای دانش بنیان و تجار استان هرمزگان، از دیگر مواردی بود که رئیس سازمان ثبت به آنها اشاره کرد.

در ابتدای این مراسم دبیرکل و برخی از اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و جمعی از نمایندگان تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، صنعتی، شرکتهای دانش بنیان، انجمن های گردشگری و جوانان کارآفرین به بیان درخواستها و مسائل و مشکلات حوزه های خود پرداختند و دستورات مقتضی و راهنمایی های لازم از سوی معاون رئیس قضائیه، معاون امور املاک و کاداستر و مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری و همچنین مدیرکل ثبت استان صادر و ارائه شد.

رئیس سازمان ثبت در این نشست در پاسخ به بیان مشکلی از سوی یکی از فعالان مشاغل خانگی در حوزه علائم تجاری، طی تماس تلفنی با رئیس مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت از وی خواست ضمن برگزاری جلسات وبیناری با فعالان این اتاق و تجار و تولیدکنندگان هرمزگان و در صورت لزوم حضور در این استان، شرایط مساعدتر را برای تسهیل امور ثبت مالکیتهای معنوی با برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز فراهم آورد.  

اتمام 100 درصدی حدنگاری و صدور اسناد اراضی و املاک شهرک های صنعتی هرمزگان 

رئیس سازمان ثبت همچنین در این دیدار، آخرین سند مالکیت حدنگاری مربوط به اراضی و املاک شهرک های صنعتی استان هرمزگان را به شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان تحویل داد.

با تحویل این سند، تثبیت مالکیت و صدور اسناد تمامی اراضی و املاک شهرک های صنعتی استان به میزان حدود 4 هزار و 570 فقره سند در مساحتی بالغ بر 4 هزار 800 هکتار در 14 شهرک و 15 ناحیه صنعتی هرمزگان از سوی اداره کل ثبت اسناد و املاک این استان به انجام رسید.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بدو ورود به بندرعباس با حضور در مزار شهدای گمنام این شهر به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • اتمام صددرصدی حدنگاری اراضی شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود