Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:24:46 GMT

چلسی در پی جذب مگوایر از منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۵۵۸۲

چلسی در پی جذب مگوایر از منچستریونایتد

مدافع انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد در رادار باشگاه چلسی قرار گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هری مگوایر که عملکردش در منچستریونایتد با انتقادهای فراوانی از سوی کارشناسان و هواداران همراه بوده، مورد توجه یکی از تیم‌های بزرگ دیگر لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است. نشریه «دیلی‌میل» انگلیس در گزارشی مدعی شد باشگاه چلسی به دنبال معاوضه کریستین پولیسیچ با هری مگوایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگوایر 29 ساله که در سال 2019 در ازای 80 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست و تبدیل به گران‌قیمت‌ترین مدافع جهان شد، تا پایان ماه ژوئن 2025 تحت‌قرارداد این باشگاه انگلیسی است.

هافبک اینتر به چلسی پیوست

منچستریونایتد هم که به دنبال تقویت خط حمله خود است، گفته می‌شود کریستین پولیسیچ بال آمریکایی آبی‌پوشان لندنی را زیرنظر دارد که تا پایان ماه ژوئن 2024 با چلسی قرارداد دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چلسی منچستریونایتد چلسی منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!

به گزارش "ورزش سه"، یک سال دیگر از قرارداد ویرژیل فن دایک با لیورپول باقی‌مانده و در شرایطی که یورگن کلوپ باشگاه را در پایان فصل ترک می‌کند، نگرانی‌هایی در مورد جدایی کاپیتان هلندی نیز شنیده می‌شود.

سونس در این رابطه گفت: «این هفته‌ها فن دایک را ناراضی‌تر از همیشه می‌بینم و خیلی پر سر و صدا شده است. چیزی که در تمام دوران حرفه‌ای‌اش نشان نداده بود. من فکر می‌کنم واضح است که خوشحال نیست. اسلوت (جانشین احتمالی کلوپ) باید فن دایک را در کنار خود داشته باشد. او کاپیتان است، اما فن دایک ممکن است او را دوست نداشته باشد. شاید تصور می‌کند که اسلوت مربی مناسبی برای لیورپول نیست و به همین دلیل او هم باید به تیمی دیگری برود.»

سونس ادامه داد: «من نگران این هستم که قرارداد فن دایک به زودی به پایان می‌رسد. در جولای او 33 ساله می‌شود و اگر ایجنتش با مدیر رئال مادرید تماس بگیرد، به سرعت او را می‌گیرند.»

دیگر خبرها

  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • احتمال تداوم کاهش تولید نفت خام اوپک‌پلاس
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • گل کریستین پورتو به بارسلونا (ژیرونا 2-2 بارسلونا)
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود