Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است که این تیم برای قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بسته شده و می‌تواند به این جایگاه دست یابد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند پس از توقف پرسپولیس در دومین هفته متوالی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به بازیکنان فولاد و پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم. شاید به‌خاطر استرسِ از دست دادن امتیاز، تمرکز لازم را نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دو موقعیت خوب به دست آوردیم و فولاد یکی دو فرصت گلزنی داشت. ما سرتر از حریف بودیم و مالکیت خیلی خوبی داشتیم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس در دو هفته اخیر با تیم‌های ریشه‌داری بازی کرده است، خاطر نشان کرد: هواداران نگران نشوند و مطمئن باشند با یک پیروزی، به جایگاهی که دوست دارند می‌رسیم. اینکه بازی‌های خوبی ارائه می‌کنیم و شکستی در دو هفته نخست به کارنامه ما نمی‌آید، راضی‌کننده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دروازه‌بان پرسپولیس درباره اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان زیادی از فولاد روی زمین می‌افتادند، تصریح کرد: این موضوع طبیعی است. پرسپولیس مالکیت توپ را در اختیار داشت و به فولاد فشار می‌آورد. فولاد تنها نماینده ما در لیگ قهرمانان آسیاست و بازیکنان خوبی به خدمت گرفته است. به نظرم تقسیم امتیازات عادلانه بود.

بیرانوند در واکنش به تمجید یک خبرنگار از خودش بیان کرد: خیلی ممنون. وظیفه من این است که تلاش کنم تیمم گل نخورد و از بازیکنان تشکر می‌کنم که به من کمک کردند. پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و هواداران نگران نباشند. تیم برای قهرمانی آسیا بسته شده است. هواداران گول چند رسانه‌ای که فیلم هواداران را می‌گذارند و از زبان آنها تحلیل می‌کنند، نخورند.

وی در مورد حضور پُررنگ هواداران در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: وقتی تماشاگران را دیدم، سورپرایز شدم و احساس کردم به‌خاطر دیدار با تیم مهمی چون فولاد آمده‌اند. از آنها می‌خواهم در دیدارهای آینده نیز همین‌گونه و بیشتر حمایت کنند و مانند فولاد، به سایر تیم‌ها هم احترام بگذارند.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره احتمال انتشار قراردادهای بازیکنان سرخابی‌های پایتخت گفت: این اتفاق عادلانه نیست. اگر چنین مسئله‌ای پیش بیاید، چه چیزی گیر رسانه‌ها می‌آید؟ یک فوتبالیست زحمت می‌کشد. قرارداد بازیکنان بالا می‌رود و بازیکنان خیلی خوبی به‌خاطر پول، ایران را به مقصد کشورهای عربی رها می‌کنند.

بیرانوند در ادامه اظهار داشت: امسال و فصل آینده بازیکن ما به‌جای رفتن به کشورهای عربی، در ایران می‌مانند. در این صورت تیم باشگاهی ما قوی می‌شود و تیم‌های ایرانی زیادی به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسند. چون آنها خرج می‌کنند و بازیکنان خیلی خوبی به خدمت می‌گیرند، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: می‌دانید بازی خوبی بود برای تماشا کردن مخصوصاً در استادیوم آزادی که فضای خوبی در اینگونه مسابقات دارد. هواداران جو خیلی خوبی را در استادیوم ایجاد کردند و فکر می‌کنم باشگاهی که از این بازی سود برد استقلال بود. 

او سپس با اشاره به بازیکنان دو تیم و تمجید از کیفیت بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان دو تیم تلاش خوبی داشتند. پرسپولیس از نظر کیفیت بازیکنان اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و اصلا ساده نیست که این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم. 
مورایس در ادامه به بازیکنان خودش پرداخت و اضافه کرد: تبریک می‌گویم به خاطر تلاشی که داشتند. با تمام اتفاقات و چالش‌هایی که پشت سر گذاشتیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم و اگر الان کلاه بر سر داشتم به احترام آنها کلاه از سر برمی‌داشتم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه هفته‌های زیادی نمانده بیان کرد: هفته‌های زیادی باقی نمانده. آرزوی موفقیت دارم برای تیم‌هایی که می‌توانند برای قهرمانی بجنگند و تلاش کنند.

اولین سوال از مورایس این بود که از بازی سپاهان و پرسپولیس انتظار بیشتری می‌رود. او سپس معتقد بود که سپاهان نمایشی تدافعی داشته و در ادامه پرسید دلایل بازی بد دو تیم چه چیزی بوده که مورایس در واکنش به آن گفت: ما فقط می‌خواستیم بازی را ببریم و دلیلش همین بود. 

خبرنگار دیگری سپاهان را به انجام بازی تدافعی برخلاف نمایش‌های همیشگی‌اش و اتلاف وقت متهم کرد. او سپس پرسید که آیا شبیه‌سازی بازیکنانش و اتلاف وقت تاکتیک او بوده یا به دلیل شرایط بازی به این سمت و سو رفته است. مورایس که از این سوال ناراحت شده بود، در واکنش به آن نگاه خبرنگار و خودش را با ابراز تأسف متفاوت خواند و گفت: من نمی‌خواهم به این سوال جواب بدهم.  چون من اینجا هستم برای فوتبال. این بازی پر از احساسات بود و از بازیکنانم تشکر می‌کنم. به هر حال گاهی اوقات مسائل اینچنینی پیش می‌آید ولی متاسفم که شما آنطور که من بازی را دیدم، ندیده‌اید

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند