Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:33:54 GMT

متا عمدی بودن حفره صوتی اینستاگرام را در بخش ریلز رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۵۷۴۲

متا عمدی بودن حفره صوتی اینستاگرام را در بخش ریلز رد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، کاربران اینستاگرام می‌گویند هدف از این اقدام جلوگیری از انتقال فایل‌های ویدئویی مذکور به محیط برنامه تیک تاک بوده است. اما یکی از سخنگویان اینستاگرام یک «مشکل صوتی» را عامل این حادثه دانست و گفت: شرکت در حال رفع آن است.

برخی رسانه‌ها اواخر هفته قبل گزارش دادند کاربرانی که می‌خواهند حلقه‌های فیلم بخش ریلز اینستاگرام خود را به یک برنامه دیگر مانند تیک تاک منتقل کنند، مجبور هستند ابتدا ویدئو را منتشر کنند و سپس دست به انتقال بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا در غیر این صورت خطر از دست رفتن صدای فایل‌های ویدئویی وجود دارد. تا مدتی قبل، کاربران اینستاگرام می‌توانستند با استفاده از ابزار ریلز یک ویدئو را فیلم‌برداری و ویرایش کنند و آن را به محیط برنامه دیگری منتقل و منتشر کنند.

اگرچه متا امیدوار است امکانات بخش ریلز را به عنوان آینده اینستاگرام و فیس‌بوک معرفی کند، اما در عین حال در تلاش است تا با برنامه انتشار فایل‌های ویدئویی کوتاه تیک تاک نیز مقابله کند. افراد و مؤسسات مختلف اغلب ویدئوهای بخش ریلز را به حساب‌های تیک تاک خود (یا برعکس) ارسال می‌کنند، به این معنی که اینستاگرام و فیس‌بوک دیگر مقصدهای انحصاری برای محتواهای مذکور نیستند.

تیک تاک به کاربران امکان می‌دهد به راحتی ویدئوهای ساخته شده در این پلتفرم را در فیس‌بوک و بخش ریلز اینستاگرام منتشر کنند، اما انجام معکوس این روند در پلتفرم‌های وابسته به شرکت متا نیازمند بارگذاری دستی ویدئو و سپس انتقال آن است. متا مدعی است این مشکل محدود به برخی کاربران آیفون بوده و در اسرع وقت برطرف می‌شود.

کد خبر 5567443

منبع: مهر

کلیدواژه: اینستاگرام امنیت اطلاعات شبکه اجتماعی تیک تاک شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی فناوری فضایی حاکمیت سایبری همراه اول امنیت اطلاعات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کشاورزی روسیه سلول بنیادی فناوری نانو بیوتکنولوژی فیبر نوری ایستگاه فضایی بین المللی بخش ریلز تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!

ایتنا - وان پلاس برای گوشی‌های سری ۸ و ۸ پرو خود که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده بود، وعده سه سال بروزرسانی اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی را به کاربران داده بود که با پایان یافتن این زمان، این دو گوشی هیچ آپدیت جدیدی دریافت نخواهند کرد.
وان پلاس برای گوشی‌های سری ۸ و ۸ پرو خود که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده بود، وعده سه سال بروزرسانی اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی را به کاربران داده بود که با پایان یافتن این زمان، این دو گوشی هیچ آپدیت جدیدی دریافت نخواهند کرد.

گوشی وان پلاس ۸ که به صفحه‌نمایش اولد ۹۰ هرتزی، پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی و سلفی ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی مجهز بود، در زمان عرضه حدود ۷۵۰ دلار قیمت داشت.

اما با پایان یافتن چرخه پشتیبانی و وعده کمپانی برای بروزرسانی‌های آن، از این پس هیچ آپدیت جدیدی برای این گوشی و مدل پرو آن ارائه نخواهد شد.

به‌روزرسانی گوشی وان پلاس، ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد که آخرین بروزرسانی در سری ۸ و ۸ پرو این برند دارای وصله امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) بوده و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

این آخرین آپدیت وان پلاس برای این گوشی‌ها بوده که در حال حاضر برای کاربران هندی فعال شده و به‌زودی برای کاربران این گوشی‌ها در دیگر نقاط جهان نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش