Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: زمان و نحوه پذیرش پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ بزودی از طریق همین سامانه و سرویس پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن حیدری ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان، مقطع دکتری دانشگاه پیام نور اظهار داشت: کلیه پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور جهت سهولت ثبت نام می‌توانند مدارک ذیل را به صورت الکترونیکی در فرمت jpg یا jpeg و با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه نمایند تا در هنگام اعلام ثبت نام اولیه به صورت غیرحضوری از طریق سامانه https://reg.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

pnu.ac.ir/ بارگذاری کنند. ارائه اصل این مدارک در روز ثبت نام حضوری الزامی است:
تصویر صفحه اول و سوم شناسنامه، تصویر کارت ملی پشت و رو، تصویر مدارک کارشناسی ارشد و کارشناسی ومدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان)

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیام نور دکتری پذیرفته شدگان کنکور دانشگاه پیام نور پذیرفته شدگان مقطع دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها

دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه از امروز می‌توانند محل آزمون پایان ترم خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه‌ای از زمان تغییر محل آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

براین اساس، دانشجویان می‌توانند با پرداخت شهریه از ۸ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه گلستان به نشانی ؛ Reg.pnu.ac.ir نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

کد خبر 748343

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری