Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، تارنمای خبری کانادایی «سی.بی.سی» با انتشار این خبر نوشت: ترودو در عین حال گفته است که اطمینان دارد اعضای  مجلس نمایندگان  این کشور در مورد قصد سفر به تایوان تمامی عواقب پیرامون آنرا مد نظر قرار خواهند داد.

بنابراین گزارش، نخست وزیر کانادا اعلام کرد که اتخاذ تصمیم سفر کمیته ای از مجلس نمایندگان کانادا در قالب یک هیات بازرگانی برای دیدار از تایوان بدون رایزنی با دولت فدرال صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک عضو مجلس نمایندگان از استان «اونتاریو» کانادا به این رسانه کانادایی،گفت: سفر هیات پارلمانی تنها دیدار یک کمیته بازرگانی از تایوان خواهد بود، در ضمن  «گروه دوستی» کانادا و تایوان که مسئولیت آن با تایوان است، ترتیب دهنده این سفر می باشد.

بنابراین گزارش، ترودو در واکنش به این تصمیم مجلس نمایندگان با بیان اینکه این سفر بازتاب های مهمی داشته است، گفت: کانادا مواضع دیرینه ای درباره چین و تایوان دارد که قطعا باید محترم شمرده شوند.

به گزارش ایرنا، درحالی نخست وزیر کانادا نسبت به عواقب سفر احتمالی اعضای مجلس نمایندگان این کشور به تایوان بدون مشورت با دولت، هشدار می دهد که طی هفته های اخیر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان و مدتی بعد هیاتی از کنگره آمریکا به تایوان سفر کردند، این سفر با وجود هشدار کاخ سفید و پکن صورت گرفت که با واکنش شدید چین مواجه شد.

برچسب‌ها تایوان کانادا جاستین ترودو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایوان کانادا جاستین ترودو تایوان کانادا جاستین ترودو مجلس نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت

  به گزارش تابناک به نقل از وبدا، سازمان اورژانس کشور از مسمومیت ۵۳ نفر در بازه زمانی ۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در کشور خبر داد و عنوان کرد که ۱۴ نفر از این مسمومان همچنان بستری و تحت نظر هستند.

طبق اعلام این سازمان استان‌های فارس با ۱۶، لرستان با ۱۲ و کرمانشاه با ۱۰ نفر بیشترین مسمونان با قارچ وحشی را در کشور داشته‌اند که خوشبختانه هیچ یک از مسمومان، جان خود را از دست نداده است.

این سازمان با اشاره به حجم بالای بارش در فصل بهار در اکثر نقاط کشور و افزایش رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت، اعلام کرد: متاسفانه برخی گروه‌های طبیعت گرد نسبت به مصرف این قارچ‌ها اقدام می‌کنند که می‌تواند موجب بیماری آن‌ها شود. با توجه به گرایش جوانان و مردم به طبیعت گردی، لازم است هشدار‌های لازم نسبت به پرهیز از مصرف قارچ‌ها در طبیعت داده و رسانه‌ها نیز در این زمینه اطلاع نقش آفرینی کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+جزئیات
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد