Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم در نشست خبری در پاسخ به سوال ایرنا درباره آخرین وضعیت پرونده گوهرناز قم این مطلب را اظهارداشت.

پرونده شرکت کیمیا سرخ نشاط آفرین ایرانیان(گوهر ناز) در سال ۹۸ تشکیل شد؛ در این پرونده متهم با وعده اعطا سودهای ۳۵ تا ۴۵ درصد به جمع‌آوری مبالغ هنگفتی از مردم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پرونده یک متهم اصلی و ۶ متهم به معاونت در جرم به مبلغ ۲۳۸ میلیارد و ۳۳ میلیون و ۷۶۶ هزار تومان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان قم یکم تیر سال جاری با اشاره به اتخاذ تصمیمی از سوی دستگاه قضا در سفر ریاست قوه قضاییه به قم گفته بود که یکی از متهمان پرونده گوهر ناز به مدت سه ماه با سپردن وثیقه لازم، صرفا با این منظور که بتواند بخش یا همه مطالبات مردم را پرداخت کند، به مرخصی رفته است.

روز به روز بر ورودی پرونده‌های دیوان اضافه می‌شود
مرتضوی مقدم با اشاره به ورود ۹۶ هزار پرونده به دیوان عالی کشور در سال ۱۴۰۰ افزود: روز به روز بر ورودی پرونده‌های دیوان اضافه می‌شود که باید با اصلاح قوانین برای این وضعیت تدبیری اندیشیده شود.

وی با تاکید بر ضرورت اصلاح قوانین برای جلوگیری از ارجاع انبوه پرونده‌ها به دیوان عالی کشور  تصریح کرد: پرونده‌های فرجامی که به دیوان ارجاع می‌شود بسیار کمتر است.

ادامه دارد...

برچسب‌ها احمد مرتضوی مقدم دیوان عالی کشور قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دیوان عالی کشور قوه قضاییه دیوان عالی کشور قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها

مقداد خدادادی رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی نور گفت: پرونده متخصص جراحی عمومی به اتهام دریافت وجه اضافه بر تعرفه‌های مصوب در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی نور رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک، گزارش دانشگاه علوم پزشکی و نظریه کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمان اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر درج تخلف در پرونده پزشکی متخلف را به میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و پرداخت ۴۱۷ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

خدادادی گفت: بازرسان دانشگاه علوم پزشکی با شکایت شاکی گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها