Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی صبح شنبه در دیدار با رئیس و معاونین دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه باید رصد حوزه دانش در منطقه را جدی بگیریم، اظهار کرد: ارتباط ما در مجلس و دولت سیزدهم با کشورهای همسایه و حتی خاور دور بسیار گسترده شده و می‌توان با احصاء نیازهای علمی و دانشی این کشورها رشته‌های خوبی را در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه آموزش ایجاد رشته‌های میان رشته‌ای، مهارت محور و رشته‌های مورد نیاز مردم در جامعه می‌تواند به شکوفایی دانشگاه کمک کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دانشگاه‌ها مبدا تحولات گام دوم انقلاب هستند و طبیعتاً باید انتظار داشته باشیم که دانشگاه‌ها در گام دوم کارهای خود در زمینه‌های مختلف علمی آموزشی و دیگر حوزه گسترده کنند.

وی تصریح کرد: نزدیک به هشت سال است که کار پروژه عظیم چشمه نور زمین مانده و این انتظار دارد وجود دارد که در دولت سیزدهم تغییرات جدی در فعال سازی این پروژه صورت بگیرد.

محمدبیگی تاکید کرد: بخش عمده‌ای از مفاد قانون حمایت از جوانی جمعیت از دانشگاه عبور می‌کند و بسیاری از مواد آن مربوط به حوزه دانشگاه است.

وی عنوان کرد: در طول دهه گذشته ظلم مضاعفی به دانشجویان متأهل شده و تنها ۷ دهم درصد از خوابگاه‌های دانشجویی به دانشجویان متأهل تخصیص پیدا کرده است.

این مسئول اضافه کرد: سرعت تشدید قرارگاه حمایت از جوانی جمعیت در وزارت علوم باید افزایش یابد تا شاهد اتفاقات خوبی در حوزه دانشجویی باشیم.

کد خبر 5567507

منبع: مهر

کلیدواژه: قزوین دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین خوابگاه دانشجویی بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه هفته دولت کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل شیوع کرونا سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان مازندران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف مازندران از جمله منابع طبیعی ساری، دانشگاه مازندران، علم و فن آوری مازندران و غیره ظهر یکشنبه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تجمع کردند.

جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های مختلف مازندران در حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کش با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.

خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در آمریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسرائیلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا این بار علیه اسرائیل است.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و استادان در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیأت علمی بازداشت شدند.

این تجمع سراسری در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با هدف حمایت از جنبش اصیل «همبستگی با غزه» برگزار شد.

کد خبر 6091172

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • تجمع دانشجویان مازندران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده دستگیر شدند
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس