Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-08@20:25:52 GMT

چهارده هزار مسکن ویژه خبرنگاران احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۶۱۸۵

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه سفر استانی خود به استان گلستان پس از حضور در نماز جمعه گرگان در جمع خبرنگاران در خصوص بسته‌های حمایتی دولت مردمی از اهالی رسانه گفت: سایر خبرنگارانی که تاکنون مشمول دریافت این بسته اینترنت نشده اند با تکمیل مدارک می‌توانند از این فرصت بهره مند شوند، همچنین عضویت اختیاری در سامانه رسانه‌های کشور به منظور تسهیل امور حمایتی چون اعطای اینترنت، هنرکارت، وام، تسهیلات، بیمه تأمین اجتماعی و بیمه تکمیلی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به حمایت وزارت صمت از خبرنگاران اشاره کرد و افزود: پرداخت وام خرید کالا از طریق کارت اعتباری یکی از این حمایت‌ها است که در آن تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد و پنج درصد تخفیف قیمت کالا به همه خبرنگاران تعلق خواهد گرفت.

اسماعیلی گفت: رایزنی با وزارت راه و شهرسازی برای واگذاری حدود ۱۴ هزار مسکن به خبرنگاران آغاز شده است و فعالان رسانه‌ای می‌توانند با عضویت در سامانه جامع رسانه‌های کشور از این خدمات بهره مند شوند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی مسکن نماز جمعه وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از ۱۵۰۰ ماما / حمایت ویژه دولت از ماماها

آفتاب‌‌نیوز :

 شکیبا محبی تبار دبیر ستاد ملی جمعیت روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما که در هتل قلب بیمارستان شهید رجایی برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته هزار و ۵۷۰ ماما در سراسر کشور با مجوز سازمان امور استخدامی کشور جذب شده‌اند و تعدادی از ماما‌ها در سراسر کشور تبدیل وضعیت شده اند.

به گزارش وبدا، دبیر ستاد ملی جمعیت تاکید کرد: بر اساس قانون جوانی جمعیت ما مکلف بوده که حمایت ویژه‌ای از ماما‌ها انجام بدهیم.

محبی تبار همچنین گفت: دولت تمام تلاش خود را برای گروه‌های مختلف مامایی انجام خواهد داد.

مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما در هتل قلب بیمارستان شهید رجایی برگزار و در این مراسم از برخی ماماها تقدیر شد.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • استخدام بیش از ۱۵۰۰ ماما / حمایت ویژه دولت از ماماها
  • البرز در حوزه صادرات جهش بزرگی را رقم زد
  • استخدام بیش از ۱۵۰۰ ماما در کشور/ حمایت ویژه دولت از ماما‌ها
  • بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌مقیاس در کشور ساخت
  • رئیسی: از قیمت کالا‌ها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم / تورم روز به روز کاهشی می‌شود
  • دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند
  • آتش تانک رسانه‌ای شهرداری تهران برای حمایت ویژه از زاکانی! | تصویر
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم