Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، در هفته گذشته از تاریخ 19 تا 26 مردادماه از مجموع 9 هزار و 356 تماس پاسخ داده شده مردمی در سامانه 190 بالغ بر 3 هزار و 92 مورد مربوط به شکایات ثبت شده بوده است که بیشترین شکایات مردمی از نانوایی‌ها به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی همچون عدم رعایت بهداشت دست و استفاده نکردن از ماسک، صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 بنا بر این گزارش طی این هفته 170 هزار و 543 مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی صورت گرفته است که در نتیجه 33 هزار و 304 مورد معرفی به مراجع قضایی و 558 مورد نیز پلمب انجام شده است.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: نانوایی ها شکایات بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، اسلام جاودان خرد، افزود: صندوق ملی محیط زیست به عنوان یک موسسه عمومی غیردولتی وابسته به سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه حفظ و تنوع زیستی و جلوگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست کشور فعالیت می‌کند و تسهیلات با بهره کم به طرح‌های حافظ محیط زیست پرداخت می‌کند که متاسفانه تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد از این ظرفیت ملی استفاده نشده است.

وی ادامه داد: متاسفانه صنایع، شهرداری ها، شرکت‌های شهرک‌های صنعتی و حتی بخش خصوصی و غیردولتی از این فرصت برای ارائه طرح‌های محیط زیستی و بهرمندی از دریافت تسهیلات حمایتی این صندوق استفاده‌ نکرده اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: بخش عمده منابع مالی این صندوق در چارچوب اساسنامه و در قالب اعطای تسهیلات با نرخ ترجیحی برای رفع آلودگی‌های محیط زیست و طرح‌هایی که منجر به حفظ محیط زیست شوند، مصرف می‌شود.

جادودان خرد بیان کرد: این صندوق آمادگی دارد از طرح‌های حافظ محیط زیست در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، طرح‌های کاهش دهنده آلودگی هوا، آب و خاک، نیروگاه‌های تولید انرژیِ پاک بخصوص طرح‌های مدیریت پسماند شهرداری‌ها تسهیلات پرداخت کند.

وی بیان کرد: واحد‌های صنعتی، معدنی، شهرداری ها، ادارات جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، شرکت‌های صنعتی و فرمانداران می‌توانند نسبت به معرفی طرح‌های حائز اهمیت در راستای حفاظت از محیط زیست به ریاست این صندوق یا به اداره کل حفاظت محیط زیست استان برای راهنمایی‌های لازم مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • دیگر بهانه‌ای برای بیمه نکردن کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت