Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی گروه علوم دامی دانشگاه تهران، شماره بیست و یکم فصلنامه علمی ـ ترویجی «دامستیک» را منتشر کرد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایران اکونومیست، «چگونه می‌توان عملکرد تولیدی و تولید مثلی گاوهای شیری را همزمان افزایش داد؟»، «مروری کلی بر سندرم مرگ ناگهانی؛ بیان علائم، دلایل بروز و راهکارهای پیشگیری از آن در جوجه‌های گوشتی»، «فناوری نانو؛ مفاهیم و کاربردهای آن در علوم دامی»، «مروری بر تنش گرمایی در جوجه‌های گوشتی و نقش عوامل تغذیه‌ای و افزودنی‌ها در کنترل آن»، «بررسی اثرات کمبود مس، راهکارهای پیشگیری و درمان آن در گوسفند»، «ارزش تغذیه‌ای کود مرغی برای نشخوارکنندگان»، «مروری بر تولید و ارزیابی اثر پپتیدهای زیست فعال بر سلامت انسان و حیوانات»، «"اراده قوی، صبر و استفاده از فرصت‌ها، عامل موفقیت در صنعت دامپروری/مصاحبه با دکتر احمد زارع شحنه؛ استاد فیزیولوژی دام و طیور گروه مهندسی علوم دامی دانشگاه تهران»، «معرفی پژوهشگاه ابن سینا»، «آناتومی و فیزیولوژی دام و طیور»، «پرنده مینا (Sturnidae)؛ تاریخچه، نژادها و گونه‌های مختلف آن» و «مروری بر چند دانستنی در رشته مهندسی علوم دامی» عناوین برخی از مطالب منتشر شده در این نشریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا ندایی‌فرد و فرزاد غفوری، مدیرمسئولی و سردبیری فصلنامه دامستیک را برعهده دارند و علاقه‌مندان برای دریافت نسخه الکترونیک آن می‌توانند به آدرس https://domesticsj.ut.ac.ir/issue_10834_11312.html مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: باشگاه دانشجویان ایسنا ، انجمن علمی گروه علوم دامی دانشگاه تهران ، نشریات دانشجویی ، نشریه دامستیک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نشریات دانشجویی علوم دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین اختتامیه دومین نشست افق تحول دانشگاه اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در روز دوم این اجلاسیه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سید عبداله میر غیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، اکبر نصرالهی رئیس دانشکدگان هنر و رسانه، زهرا السادات مشیر استخاره مدیر گروه کشوری علوم اجتماعی، محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر، مدیران گروه علوم اجتماعی کشوری، علی چیتگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس و روسای واحد‌های دانشگاهی و معاونین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد.

دکتر طهرانچی در حاشیه مراسم اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی با دکتر چیتگر دیدار و گفت‌وگو کرد.

اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) واحد چالوس در قالب کمیته‌های کارگروه علوم اجتماعی در چهار بخش کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد