Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@21:51:59 GMT

بیرانوند: پرسپولیس برای قهرمانی آسیا بسته شده

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۶۴۷۰

بیرانوند: پرسپولیس برای قهرمانی آسیا بسته شده

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود. هفته دوم بود و به خاطر کسب امتیازات شاید تمرکز لازم را نداشتیم. موقعیت داشتیم اما از فولاد سرتر بودیم. هفته دوم است و پرسپولیس با تیم‌های ریشه‌داری بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران نگران نباشند و ما با یک برد به جایگاه مورد نظر می‌رسیم. وقتی باخت در کارنامه‌مان نمی‌آید و خوب بازی می‌کنیم، به نظر من راضی کننده است.

او در ادامه درباره توقف‌های بازی و روی زمین افتادن بازیکنان فولاد گفت: این طبیعی است. وقتی پرسپولیس مالکیت توپ دارد، اینطور می‌شود. فولاد یکی از تیم‌های خوب ماست که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و بازیکنان خوبی خریده است. این نتیجه عادلانه بود. وظیفه من این است که از دروازه دفاع کنم. از بازیکنان ممنونم که کمک کردند. شرایط خوب است و هواداران نگران نباشند. پرسپولیس برای قهرمانی آسیا بسته شده است و گول رسانه‌هایی که از زبان هواداران تحلیل می‌خورند را نخورید. من خودم از آمدن هواداران سوپرایز شدم و امیدوارم در ادامه ما را حمایت کنند. من از هواداران می‌خواهم مثل فولاد به حریف‌های دیگر احترام بگذارند و از ما بیشتر حمایت کنند.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که مشکلی با انتشار قرارداد خود ندارید؟ گفت: این عادلانه نیست که قرارداد بازیکنان مشخص شود. با این کار چه چیزی عاید رسانه‌ها می‌شود؟ بازیکن دارد زحمت می‌کشد. قبلا هم قرارداد بازیکنان ما هم منتشر شده است. قرارداد بازیکنان دارد بالا می‌رود و بازیکنان خوبی به خاطر پول دارند ایران ترک می‌کنند و به کشورهای عربی می‌روند. امسال، سالی است که فکر می‌کنم تا فصل دیگر بازیکنان حتی به خاطر پول هم که شده باشد، در ایران می‌ماند و تیم‌های باشگاهی ما قوی می‌شوند. این روند از امسال شروع می‌شود چون تیم‌ها دارند هزینه می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است

کمپ مرحوم ناصر حجازی روز جمعه شرایط خاص و جالبی را با حضور هواداران استقلال سپری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین استقلال ظهر روز جمعه در شرایطی برگزار شد که اعضای تیم از هواداران خود دعوت کرده بودند تا به محل تمرین بروند و هنگام برگزاری آیتم‌های تمرینی در کنار آنها باشند.

با وجود اینکه قرار بود تمرین استقلال از ساعت ۱۳ برگزار شود از حدود دو ساعت قبل از برگزاری تمرین تعدادی از هواداران مقابل کمپ مرحوم ناصر حجازی تجمع کرده و منتظر حضور اعضای کادر فنی و اجرایی و بازیکنان بودند.

از حدود ساعت ۱۱ صبح جمعه 40، 50 هوادار حضور داشتند و با تجمع جلوی در ورودی کمپ مرحوم حجازی منتظر رسیدن اعضای تیم شدند. بازیکنان که یکی یکی به کمپ ناصر حجازی می‌رسیدند هواداران به سمتشان می‌رفتند و خواهان گرفتن عکس یادگاری با آنها می‌شدند. اتفاقی که حوصله بازیکنان و اعضای کادر فنی را می‌طلبید و البته که هر کدام از آنها برای هواداران سنگ تمام گذاشتند و در میان ازدحام و شلوغی جلوی کمپ ناصر حجازی هیچ کدام دل طرفداران تیم خود را نشکستند. بازیکنان استقلال با حوصله جلوی در کمپ ایستادند و با هواداران مشتاق عکس یادگاری گرفتند و بعد از دقایقی وارد محل تمرین خود شدند

حوالی ساعت ۱۲ ظهر جمعه درهای کمپ مرحوم حجازی باز شد و ملت مشتاق که تعدادشان بسیار بیشتر شده بود، توانستند روی سکوهای ورزشگاه بنشینند و مشتاقانه انتظار تمرین شاگردان جواد نکونام را بکشند. خیلی زود یکی از جایگاه‌های کمپ پر از تماشاگر شد و در ادامه خبرنگاران نیز رسیدند تا اتفاقات جالب تمرین روز جمعه استقلال را پوشش بدهند.

 اتفاق ویژه حضور هواداران به خانوادگی شدن سکوهای کمپ ناصر حجازی برمی‌گشت. پیر و جوان، مرد و زن، دختر و پسر، کودک و بزرگسال و ... همه در کمپ ناصر حجازی حضور پیدا کردند و در کنار یکدیگر با یک جو خانوادگی جالب تماشاگر تمرینات استقلالی‌ها شدند. آتیلا جازی که چند ساعتی بیشتر نبود حکم سرپرستی‌اش را در استقلال دریافت کرده، وارد کمپ شد و در اولین حضور به عنوان سرپرست با تشویق ویژه هواداران مواجه شد. آتیلا با شعار "یادگار اسطوره" مورد تشویق قرار گرفت و از پیوستنش به جمع آبی پوشان استقبال ویژه‌ای به عمل آمد.

هوادارانی که در کمپ حجازی حضور یافته بودند در صحبتی که با خبرنگاران داشتند اکثراً از رفتن علی خطیر از صندلی مدیرعاملی استقلال ابراز رضایت می‌کردند. آنها اعتقاد داشتند که او در سمت مدیرعاملی نتوانست انتظارات هواداران و کادر فنی و بازیکنان را برآورده کند و جدایی او از مجموعه استقلال ضربه‌ای به تیم نخواهد زد. استقلالی‌ها که اکثراً طرفدار جواد نکونام بودند از رضایت او بابت جدایی علی خطیر صحبت می‌کردند و با توجه به رضایت او هواداران نیز شرایط را راضی کننده تلقی می‌کردند.

با همه حاشیه‌های موجود در هوایی مطبوع و چمنی که تقریباً کوتاه شده و شرایط ایده آلی داشت تمرین استقلال زیر ذره بین چشمان هواداران این تیم شروع شد و اعضای تیم کار خود را برای دیدار با ذوب آهن اصفهان استارت زدند

علاوه بر اینکه هواداران مشتاق استقلال در محل تمرین حضور یافته بودند برخی پیشکسوتان نیز نکونام و شاگردانش را تنها نگذاشتند. پیشکسوتانی نظیر حمید بابازاده، عباس سرخاب، بهتاش فریبا، داوود حقدوست، امیرحسین صادقی و ... در محل تمرین حضوری یافتند و با اعضای تیم دیدار و گفتگو کردند.

در این بین داوود حقدوست که از آمریکا به تازگی به ایران برگشته بود و عزادار هم شده بود از سوی اعضای تیم با تسلیت مواجه شد و برای آنها آرزوی موفقیت کرد. رضا رجبی دیگر پیشکسوتی بود که مثل هفته‌های گذشته در تمرین حضور یافت و البته این تمرین یک مهمان ویژه‌تر هم داشت؛ علی اکبریان پیشکسوت آبی پوشان که در سال‌های گذشته با اتفاقات عجیب و غریب مدتی را در زندان به سر می‌برد در محل تمرین شاگردان نکونام حضور یافت و با پیشکسوتان و اعضای تیم دیدار و گفتگو کرد.

جالب اینکه هواداران حاضر در کمپ ناصر حجازی پیشکسوتان را نیز مورد تشویق قرار دادند که در این بین فریبا بسیار بیشتر مورد حمایت بود.

اتفاق بعدی روی سکوهای هواداران استقلال تشویق بازیکنان و اعضای کادر فنی بود. سید حسین حسینی و روزبه چشمی دو کاپیتان اول استقلال بیش از همه و قبل از همه مورد تشویق قرار گرفتند و در ادامه جواد نکونام با رفتن به سمت سکوهای استقلالی و دست تکان دادن برای آنها محبوبیت خود را نزد سکوهای استقلالی به رخ کشید.

برخورد گرم بازیکنان محبوب و کادر فنی استقلال با هواداران به این شعارها و تشویق‌ها رنگ و بوی جدی‌تری بخشید و باعث شد فضای جذابی در کمپ مرحوم حجازی نمایان شود. بالا رفتن سر و صداها در کمپ استقلالی‌های خانه‌نشین در منازل اطراف کمپ استقلال را به بیرون از خانه کشید و بعد از گذشت دقایقی تراس‌ها و پشت بام‌های اطراف هم پر از طرفدارانی شد که با هواداران حاضر در کمپ همراه شدند و به حمایت از اعضای تیم پرداختند.

ابری شدن آسمان کمپ حجازی و آرام آرام رفتن به سمت هوای بارانی همزمان با شروع تمرین تیم شد. اعضای تیم استقلال تمرینات خود را کم کم شروع کردند و زیر نظر نکونام به بررسی آیتم‌های تمرینی و تاکتیک‌های مورد نظر پرداختند.

ازدحام تماشاگران به اندازه‌ای زیاد بود که هواداران کوچک هم خود را در امان نمی‌دیدند؛ جالب اینکه با وجود استقبال ویژه از تمرین استقلال توسط مردم اما یگان ویژه هیچ کدام از نیروهای خود را به کمپ مرحوم حجازی نفرستاد و تعداد اندکی از نیروهای انتظامی و پلیس در محل حضور یافتند تا عملاً امنیت ورزشگاه توسط آنها و لیدرهای استقلال برقرار شود.

جالب اینکه برخی طرفداران خردسال استقلال وقتی می‌خواستند با اعضای تیم عکس یادگاری بگیرند نظم موجود را هم برهم می‌زدند و به محوطه تمرین وارد می شدند. به عنوان نمونه از طرفداران خردسال وقتی می‌خواست با سید حسین حسینی عکس یادگاری بگیرد شخصاً از شلوغی عبور کرد و به کاپیتان استقلال رسید.

حضور خانواده‌های بازیکنان استقلال هم یکی دیگر از حاشیه‌های تمرین امروز بود؛ به عنوان نمونه همسر رافائل سیلوا بازیکن برزیلی استقلال با حضور در کمپ ناصر حجازی نظاره‌گر عملکرد همسر خود و البته سایر نفرات شد. ضمن اینکه او با برداشتن تصاویر ویدیویی از حضور تماشاگران و تمرین تیم بسیار مورد توجه قرار گرفت.

کوین یامگا بازیکن فرانسوی کامرونی استقلال دیگر سوژه‌ای بود که مورد توجه قرار داشت او با چشم‌بند مثل روزهای گذشته تمرین تیمش را دنبال کرد و البته که بسیار مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت.

این حواشی جذاب همگی باز شد تا حال استقلالی‌ها در فاصله ۵ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر بهتر از قبل شود؛ بالا رفتن روحیه استقلالی‌ها در روزهایی که هواداران این تیم رویای قهرمانی در مسابقات را در سر می‌پرورانند، اتفاق ویژه‌ای محسوب می‌شود.

نگاهی به پست‌های اینستاگرامی اعضای تیم استقلال بعد از حضور تماشاگران، روز باشکوه تمرین استقلال را بیشتر به نمایش می‌گذارد. اتفاقی که قطعاً قبل از بازی با ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر روحیه اعضای تیم را بالاتر می‌برد و باعث می‌شود آنها با توان بیشتری در رقابت‌های آینده حضور پیدا کنند.

جمعه باشکوه استقلالی‌ها برای آنها بسیار خوش یمن و امیدوار کننده بود بی شک اعضای تیم استقلال در روزهای بعد از اینکه تغییرات مدیریتی و روزهای عجیب و غریبی را سپری کردند می‌توانند با شرایط بهتری کار خود را ادامه بدهند و برای موفقیت انگیزه‌های بیشتری داشته باشند.

tags # استقلال ، لیگ برتر فوتبال ایران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند