Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز، دوره آموزشی «رباتیک کاربردی با محوریت ربات آتش‌نشان» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایران اکونومیست، این کارگاه با تدریس علی پورقدری سفیده خوان ـ کارشناس ارشد مهندسی مکانیک (طراحی کاربردی) و مدیر بخش رباتیک، به مدت ۲۰ ساعت در هفته اول شهریور برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدمه‌ای بر برق و الکترونیک، آشنایی با آردوینو و انجام چند پروژه مقدماتی، راه‌اندازی انواع موتورها اعم از موتور ساده DC – سروو متور و استپ موتور، راه‌اندازی ماژول بلوتوث، سنسور مسافت‌سنج و سنسور دود و گاز و انجام پروژه پایانی: مونتاژ قطعات ربات و کدنویسی، محورهای آموزشی این دوره است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان دقیق برگزاری، می‌توانند با شماره ۰۹۱۴۵۴۳۳۹۷۰ تماس بگیرند یا به شناسه @sametbz_ad پیام دهند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: باشگاه دانشجویان ایسنا ، انجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز ، رباتیک ، ربات آتش‌نشان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رباتیک ربات آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود

رضا نصیری فرماندار گناباد گفت: راه اندازی آموزش‌های هوانوردی و خلبانی و تاکسی هوایی (ایرتاکسی) اولویت فرودگاه منطقه‌ای این شهرستان در سال جاری است.

او افزود: با توجه به امکانات و زیرساخت‌های لازم این فرودگاه برگزاری دوره‌های آموزش هوانوردی و خلبانی از طریق مسوولان مربوطه در دست پیگیری است که با راه اندازی آنها تعداد پرواز‌ها و جایگاه فرودگاه گناباد افزایش می‌یابد.

فرماندار گناباد ادامه داد: به موازات برقراری دوره‌های آموزش هوانوردی، راه اندازی رشته‌های مرتبط در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد نیز از طریق مسوولان این دانشگاه در سطوح کشوری به عنوان یک اولویت مهم در حال پیگیری است.

نصیری با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری مذهبی و وجود تعدادی از بقاع متبرکه و مرقد برادران امام رضا (ع) در گناباد و از طرفی قابلیت‌ها و زیرساخت‌های گردشگری سلامت، بیان کرد: راه اندازی تاکسی هوایی در این مسیر موجب رونق بیشتر فرودگاه منطقه‌ای گناباد و منطقه خواهد شد.

او با اشاره به پتانسیل‌های اقتصادی و صنعتی و معدنی و کشاورزی گناباد تصریح کرد: می‌توان از فرصت راه اندازی فرودگاه این شهرستان برای تبدیل گناباد به عنوان بندرخشک و بارانداز کالای شرق کشور استفاده کرد که این مساله در رونق اقتصادی منطقه نقش مهمی دارد.

فرماندار گناباد تاکید کرد: افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه گناباد از یک روز به ۲ تا ۳ روز در هفته در دست بررسی است.

نصیری اظهار کرد: این مسائل در قالب یک طرح در دست تهیه و جهت بررسی بیشتر و اتخاذ راهکار‌های مقتضی به وزیر راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‌های کشور ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • راه اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد