Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه و هفته دولت در مصلا نماز جمعه گرگان، گفت: امیدواریم مردم دولت را در جهاد فرهنگی یاری کنند.

 محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه به‌منظور شرکت در آیین نکوداشت روز خبرنگار در استان گلستان امروز جمعه 28 مردادماه به استان گلستان سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی پیش از ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان گرگان حضور یافت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع نمازگزاران شهرستان گرگان، گفت: با یک جنگ فرهنگی و رسانه‌ای روبه‌رو هستیم. یک جنگ تمام‌عیار روایت، را دشمنان به راه انداختد و رهبری معظم انقلاب در برابر این برنامه دشمن مساله جهاد تبیین را مطرح کردند.

وی افزود: دولت جهادی و انقلابی در برابر انواع هجمه های دشمن ایستادگی کرده است.

محمدمهدی اسماعیلی ادامه داد: دشمن از قبل انتخابات تمام تلاش خود را کرد تا یک دولت قوی و مکتبی و جهادی شکل نگیرد اما به یاری خداوند دولتی انقلابی شکل گرفت.

وی ادامه داد: وقتی دولت تحویل گرفته شد، به خاطر شیوع گسترده کرونا اولویت دولت حفظ جان مردم قرار گرفت. با جدیت تمام، برای مبارزه با کرونا تلاش کردیم و به یاری خداوند روزهایی را شاهد بودیم که آمار فوتی‌ها به صفر رسید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس به طرح هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: این تصمیم بزرگ و شجاعانه با همراهی مردم محقق شد و در آینده اثرات مثبت را شاهد خواهیم بود.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه شعار دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی، افزود: تغییر ریل به سمت ارزش‌های انقلابی در حوزه فرهنگ در این دولت آغاز شده و امیدوارم. مردم در این جهاد فرهنگی دولت را یاری کنند.

وی افزود: شعار نمی‌دهیم؛ کارنامه ارائه می‌دهیم. قرارگاه فرهنگی با مشارکت جوانان انقلابی تشکیل شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی وزیرارشاد جهاد جهاد فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : امام صادق (ع) به عنوان پیشوای راستگویان در جهان بین اهل معرفت شناخته شده است و جوانان باید بکوشند که با صداقت، راستی  ودرستی، امانتداری  و عدالت خواهی پیرو این امام باشند و پیرو واقعی بمانند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی خطاب به کسانی که در خصوص انقلاب اشتباه محاسبه می‌کنند گفت :  انقلابی بمانید و انقلابی بیندیشید و از قطار انقلاب پیاده نشوید و از آن فاصله نگیرید که پشیمان خواهید شد و این پشیمانی دیگر برایتان سودی نخواهد داشت

این یادواره به همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش،حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و شورای اسلامی و شهرداری شهر خرو و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرو برگزار شد.

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • بدجوری دل درد گرفتیم