Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه تمرینی تیم ملی والیبال زنان ایران امروز (شنبه ۲۹ مرداد) در مجموعه ورزشی فیلیپین در شهر پاسیگ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال زنان که که روز جمعه 28 مرداد پس از سفری ۱۲ ساعته به شهر محل برگزاری هفتمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا رسیده بود، امروز (شنبه ۲۹ مرداد) پس از صرف صبحانه در هتل دیکاوری سوییت، نخستین جلسه تمرینی خود را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس برنامه اعلام شده کادر فنی، شاگردان کمپدلی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۴۵ به وقت محلی تمرینات را در سالن اصلی مسابقات در مجموعه ورزشی مرکزی فیلیپین برگزار کردند.

ابتدا ملی‌پوشان زیر نظر زینب گیوه مربی بدنساز تمرینات کششی و بدنسازی را انجام دادند و سپس به اجرای برنامه‌های توپی طراحی شده از سوی کمپدلی سرمربی تیم ملی پرداختند.

کمپدلی پیش از آغاز تمرین، گفت: قرار بود این جلسه تمرین را بیشتر برای هماهنگی پاسورهای تیم ملی (شبنم علیخانی و زهرا مغانی) با فضای سالن انجام دهیم اما متاسفانه چند دقیقه قبل از آغاز برنامه‌های آماده‌سازی به من اطلاع دادند که هر ۲ بازیکن این پست از نظر بدنی شرایط تمرین را ندارند و نیاز به استراحت دارند.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران در ادامه افزود: از آن‌جا که بازیکنان برای رسیدن به فیلیپین زمان طولانی را در پرواز بودند، امروز تمرینات را به صورت سبک با سرویس و دریافت برگزار کردیم.

این نخستین تمرین توپی ملی پوشان پس از ورود بازیکنان به پاسیک بود و تمام بازیکنان با انگیزه و انرژی بالا در تمرین حاضر شدند. کمپدلی در طول تمرین نکات فنی لازم را به ملی‌پوشان گوشزد ‌کرد. فاطمه امینی به‌علت سرماخوردگی در نخستین جلسه تمرینی تیم ملی در فیلیپین حاضر نبود.

پاسیک شهری کوچک در فاصله 15 کیلومتری مانیل پایتخت فیلیپین است که میزبان هفتمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون زنان آسیا در سال 2022 است.

آیتک سلامت، حانیه محتشمی‌پور، محدثه مشتاقی، شبنم علیخانی، مهسا صابری، مائده برهانی، مهسا کدخدا، فاطمه امینی، پوران زارع، تهمینه درگزنی، نگار هاشمی، الهه پورصالح، ریحانه کریمی و زهرا مغانی ترکیب تیم ملی والیبال زنان ایران را جام کنفدراسیون والیبال تشکیل می‌دهند.

صدیقه اسلامی به عنوان سرپرست، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی و مهسا آراسته (مربیان)، زینب گیوه (مربی بدنساز)، نرگس عهدنو (فیزیوتراپ)، سوزان چمنی (مترجم) و محمد مخدومی به عنوان آنالیزور، تیم ملی والیبال زنان را همراهی می‌کنند.

تیم ملی زنان ایران ششمین حضور خود در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا را تجربه می‌کند و نخستین مسابقه شاگردان الساندرا کمپدلی روز دوشنبه ۳۱ مرداد برابر کره‌جنوبی خواهد بود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال زنان تیم ملی والیبال زنان جام کنفدراسیون جلسه تمرین ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند ادامه دارد.   ایران با دو تیم در این مسابقات حضور داشت که تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) در گروه C؛ ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست داد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.   ملی‌پوشان ساحلی امروز در سومین دیدار خود برابر ویتنام یک قرار گرفتند و با امتیازات ۲۱ بر ۸ و ۲۱ بر ۱۱ حریف خود را مغلوب کردند تا بدون شکست راهی مرحله دوم مسابقات شوند.   اما ایران دو (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) در گروه D مرحله مقدماتی با چین یک (سونگ جینیانگ – سان ژی هائو)، سنگاپور یک (ساسیکومار رانجی – انگ چن فنگ) و ویتنام دو (هوو کوآنگ هووی – انگوین وانلین) مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند.   بستگانی و باقری در آخرین مسابقه خود دو بر یک و با نتایج ۲۱ بر ۱۵، ۱۶ بر ۲۱ و ۱۶ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کردند و فرصت حضور در مرحله بعد را از دست دادند.   نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟