Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دوره تربیت و تعالی ویژه  فرماندهان و مسئولین نیروی دریایی سپاه  در مشهد مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید رئیسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در این باره اظهار داشت: الحمدالله امسال با حمایت و پشتیبانی سردار تنگسیری فرمانده محترم نیروی دریایی سپاه، دوره تربیت و تعالی ویژه فرماندهان و مسئولین نیروی دریایی در سطح وسیعی از حضور فرماندهان و مسئولان، در مشهد مقدس با موفقیت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همزمان با این دوره، دوره های آموزشی تربیت وت عالی ویژه  همسران و فرزندان پسر و دختر به صورت همزمان و تفکیکی با موفقیت و شایستگی برگزار  و همگی از محتوای غنی این دوره ها بهره‌مند شدند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه  اظهار داشت: فراگیران  از مباحث مطرح شده در این دوره ها که عبارت بود از بصیرت دینی و معنویت، جهاد تبیین، تلاظم دین و سیاست، سبک زندگی اسلامی، فرماندهی تراز انقلاب اسلامی، امام شناسی، آسیب شناسی تربیت دینی و احکام مبتلابه با هدف بصیرت و معنویت افزایی، ولایتمداری و تقویت روحیه جهادی و انقلابی بهره مند شدند.

وی ادامه داد: الحمدلله به اذعان اکثر همکاران ، اساتید محترم و نظام ارزشیابی انتهای دوره،  میزان تأثیر گذاری محتوای آموزشی و بهره مندی و رضایتمندی از حضور مؤثر اساتید مجرب و علمای اثر گذار، بالاتر از حد انتظار بود و از مطالب ارائه شده توسط اساتید محترم همانند حضرات آیات و حجج الاسلام سید حسن عاملی، سیدشرف‌الدین ملک حسینی، سیداحمدخاتمی، احمد عابدی، راشدیزدی، منتظری و آقایان حسن رحیم پور ازغدی، علی قاسمی و حبشی، ابراز رضایت‌مندی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با تأثیر مثبت دوره‌های تربیت و تعالی در رشد و تعالی معنوی فرماندهان و بالا رفتن سطح آگاهی دینی و معرفتی آنان گفت: نقش معنویت در آمادگی رزم ، امری بدیهی و غیرقابل انکار است و  همانگونه که در دفاع مقدس و میدان جبهه مقاومت، یک رزمنده و فرمانده ما با اتصال و اتکال به ذات اقدس الهی  و توسل به ائمه معصومین (س) در میادین نبرد حضور مؤثر می یافتند و سختی‌ها و مرارت ها را تحمل می نمودند و بی محابا و شجاعانه به پیش می رفتند.

حجت‌الاسلام رئیسی در  پایان تصریح کرد: امروز نیز رزمندگان دریادل یا به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) «دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی» به واسطه حضور در جغرافیای مأموریتی و قرار گرفتن در نقطه «لجمن» به واسطه کار سخت و حساس، نیاز بیشتری به معنویت و بصیرت دینی دارند که برنامه ریزی شده هرسال از این موضوعات مفید بهره‌مند  شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی دریایی سپاه فرماندهان نیروی دریایی سپاه نیروی دریایی سپاه تربیت و تعالی دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه همواره در صحنه حضور دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت- ماه در دیدار با حجت‌الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، اظهار کرد: تمام اقدامات و عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای معارف اسلامی و مطابق مسائل دینی و قرآنی است.

وی با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

بیگدلی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات بصیرتی در نهاد نمایندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی در استان برگزار شد و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در مجموع در این جلسات حضور پیدا کردند.

این مسئول با بیان اینکه پیشرفت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عزت و قدرتمندی این نهاد بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: سپاه سازمانی مکتبی بوده و از بازوان اصلی انقلاب است.

وی با بیان اینکه مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه در طول سال، برنامه‌های معرفتی و دینی مختلفی برگزار می‌کند، گفت: ما به این مکتب و نظام می‌بالیم و تحت فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای در این مسیر خدمت می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حدود ۴۰۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی در استان گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر از جمله این برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد: مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی است.

کد خبر 748373

دیگر خبرها

  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد