Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، طی مراسمی از آزادگان در آمورش و پرورش استان کهگیلویبه و بویراحمد تجلیل شد.

در این آیین که به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن و با حضور معاونین و کارکنان اداره کل آموزش پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد فتاح محمدی از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات و نکاتی ارزشمند از آموخته های دوران اسارت در اردوگاههای حزب بعث پرداخت و بر نشر فرهنگ و هنر این گنجینه های فرهنگی و هنری و قهرمانان ملی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: آزادگان در طول مدت اسارت خود با تاسی به اسرای واقعه کربلا توانستند این دوران را با سرافرازی به پایان برسانند و پیروزمندانه به میهن اسلامی برگردند.

محمدی با اشاره به اینکه آزادگان گنجینه های ارزشمندی هستند که در درون آنها فرهنگ انسان ساز دوران اسارت نهفته است خاطرنشان کرد: آزادگان اسطوره‌های صبر، مقاومت ،دانش آموخته نهضت حسینی و معلم وایثار و از خودگذشتگی هستند که برای نسل امروز که آن دوران را ندیده اند خاطرات آنان باید بازگو شود.

این آزاده دوران دفاع مقدس گفت: اگر امروز آرامش و آسایشی وجود دارد به واسطه رشادت و فداکاری این آزادگان عزیز است که دوران سخت اسارت را در زندان‌های رژیم بعثی عزتمندانه تحمل کردند و پس از آزادی نیز همچنان با عزت در خدمت مردم و نظام هستند.

وی تصریح کرد: آزادگان سرافراز، سند افتخار صبر و نماد مقاومت ملت بزرگ ایران هستند که صبوری آنان باید الگوی جوانان شود.

محمدی ضمن تقدیر وتشکر از مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در گرامیداشت روز آزادگان، پیدایش و استمرار انقلاب اسلامی را نشات گرفته از قیام عاشورای حسینی دانست و گفت: ابعاد عمیق و اثرگذار عاشورا باید در جامعه تبیین شود چرا که هر چه ما داریم از نهضت و فرهنگ عاشوراست.

علی اکبر دهقان رئیس امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش وپرورش استان نیز در این آیین بر پاسداشت آزادگان و تکریم آنان تاکید کرد.

در پایان نیز از آزادگان حاضر در این مراسم تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، در این آیین که با سخنرانی و خاطره‌گویی از دوران اسارت آزادگان همراه بود کلیپی از ورود آزادگان به میهن پخش شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس آزادگان فتاح محمدی آموزش و پرورش تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه

دریافت 4 MB کد خبر 6093320

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند